ولنتینو روسی: شرایط کنونی تصمیم گیری را برایم دشوار کرده است


موتوجی‌پی ایران – ولنتینو روسی ، قهرمان هفت دوره از رقابت های موتوجی‌پی، بیان کرد که شرایط ایجاد شده برای فصل 2020 موتوجی‌پی به واسطه ویروس کرونا، باعث شده تا تصمیم گیری وی برای ادامه فعالیت در این رشته دشوار شود. قهرمان چهل و یک ساله تیم یاماها فکتوری ریسینگ در ابتدای فصل 2020 حاضر به تمدید قرارداد خود با یاماها نشد و بیان کرد که باید عملکرد خود...

موتوجی‌پی ایرانولنتینو روسی ، قهرمان هفت دوره از رقابت های موتوجی‌پی، بیان کرد که شرایط ایجاد شده برای فصل 2020 موتوجی‌پی به واسطه ویروس کرونا، باعث شده تا تصمیم گیری وی برای ادامه فعالیت در این رشته دشوار شود.

قهرمان چهل و یک ساله تیم یاماها فکتوری ریسینگ در ابتدای فصل 2020 حاضر به تمدید قرارداد خود با یاماها نشد و بیان کرد که باید عملکرد خود را در هفت یا هشت مسابقه اول فصل ارزیابی کند تا بتواند برای آینده خود در این رشته تصمیم گیری کند.

ولنتینو روسی در موقعیت حساسی قرار گرفته چرا که جایگاه او در یاماها فکتوری ریسینگ به فابیو کوارتارارو واگذار شده و او در صورت تمایل برای ادامه فعالیت خود در موتوجی‌پی می‌بایست فصل 2021 را با یاماها پتروناس همراه باشد.

اکنون برنامه های روسی برای تصمیم گیری درباره فصل آینده به هم ریخته و او در این باره گفت:

این ویروس کرونا تمام برنامه های ما را برای مسابقات به هم زده و خب ما باید با توجه به شرایط برای آینده تصمیم گیری کنیم. این طور به نظر می‌رسد که این وقفه طولانی مدت خواهد بود زیرا سایر رقابت های بزرگ ورزشی نیز لغو و یا به زمانی دیگر موکول شده اند.

بنابراین من شروع مسابقات را به این زودی بعید می‌دانم. متاسفانه این تاخیر برنامه های من را به هم زده چون من باید در چند مسابقه شرکت کنم و عملکرد خودم را بسنجم تا آن موقع برای ادامه فعالیتم تصمیم گیری کنم. این قضیه برای من خیلی مهم است.

ولنتینو روسی: شرایط کنونی تصمیم گیری را برایم دشوار کرده استولنتینو روسی: شرایط کنونی تصمیم گیری را برایم دشوار کرده است ولنتینو روسی – آمریکا 2019

ولنتینو روسی از تعداد مسابقات 2020 مطمئن نیست

دورنا و فدراسیون جهانی موتورسواری ( FIM ) پیشتر تصمیم داشتند تا مسابقات لغو شده را در تاریخ دیگری برگزار کنند اما با توجه به شیوع این ویروس برگزاری بیش از ده مسابقه دور از ذهن می‌باشد. ولنتینو روسی در ادامه صحبت هایش گفت:

به نظر من همان طور که در قرارداد بین FIM و دورنا آمده، برگزاری سیزده مسابقه برای این فصل کافی است و این تعداد می‌تواند به این فصل از رقابت ها اعتبار ببخشد اما خب همه چیز بستگی به شرایط دارد. قطعا برگزاری نوزده مسابقه امری غیر ممکن است.

مسئولین برگزاری می‌بایست تا جایی که ممکن است مسابقات بیشتری برگزار کنند. باید دید ازپلتا، مدیر عامل دورنا، چه تصمیمی خواهد گرفت و مهم تر این که وضعیت کرونا به چه صورت خواهد بود.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چه عواملی باعث می‌شود نتیجه انتخابات آمریکا غیرقابل پیش‌بینی باشد؟