محسن هاشمی: نگران درآمد شهرداری به خاطر بحران کرونا هستیم


محسن هاشمی: نگران درآمد شهرداری به خاطر بحران کرونا هستیم

مهر نوشت: ‌رئیس شورای اسلامی شهر تهران از بررسی میزان تحقق درآمدهای شهرداری در وضعیت کرونایی خبر داد و گفت: در کمیسیون تلفیق راهکارهای تحقق بودجه را بررسی کردیم.

محسن هاشمی در حاشیه جلسه علنی روز یکشنبه شورای شهر تهران با اشاره به دو جلسه‌ای که قبل از آغاز صحن برگزار شده بود، گفت: در حال حاضر کارگروه ستاد مقابله با کرونای شورای شهر تهران که به ریاست رئیس کمیسیون سلامت تشکیل شده و از هر کمیسیون یک نفر در آن عضو است به همراه مسئولان شهرداری در حال بررسی عملکرد مدیریت شهری و پیشنهاداتی که می‌تواند به عملکرد بهتر در این رابطه کمک کند، هستند.

وی ادامه داد: کمیسیون تلفیق نیز امروز جلسه‌ای برگزار کرد که بحث اصلی آن تحقق بودجه سال ۹۹ شهرداری در فضای کرونایی بود، پیش بینی‌ها این است که شهرداری در تحق بودجه امسال در بخش درآمدی دچار مشکل شود و نگرانی‌هایی در این رابطه وجود دارد.

هاشمی اضافه کرد: شهرداری ماهانه برای تحقق این بودجه نیاز به ۲ هزار میلیارد تومان تحقق بودجه نقد و ۲۰ تا ۳۰ درصد همین اعتبار را به صورت غیرنقد را دارد که پیش بینی‌ها این است نیمی از این درآمدها محقق شود. در این جلسه راهکارهایی که کمک کند درآمدها افزایش پیدا کند بررسی شد، همچنین درخواست کمک از دولت مطرح شد اما جلسه به جمع بندی نرسید.

۴۷۲۳۱
کد خبر 1375766

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا