اخراج ناگهانی تعداد زیادی از پرسنل قدیمی اتومبیلرانی در سال جهش تولید/ نامه کارکنان به مسئولین مربوطه


اخراج ناگهانی تعداد زیادی از پرسنل قدیمی اتومبیلرانی در سال جهش تولید/ نامه کارکنان به مسئولین مربوطه

شفقنا- جمعی از کارکنان پیشکسوت و متخصصان تعدیل شده کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در سال جهش تولید طی نامه ای که رونوشت آن به شفقنا ارسال شده از وزیر  و جمعی از مسئولان درخواست رسیدگی به موضوع کردند. به گزارش شفقنا، متن این نامه که به مسئولین ذی ربط و نمایندگان مجلس ارسال شده، بدین شرح است: با سلام  و […]

اخراج ناگهانی تعداد زیادی از پرسنل قدیمی اتومبیلرانی در سال جهش تولید/ نامه کارکنان به مسئولین مربوطهاخراج ناگهانی تعداد زیادی از پرسنل قدیمی اتومبیلرانی در سال جهش تولید/ نامه کارکنان به مسئولین مربوطه

شفقنا- جمعی از کارکنان پیشکسوت و متخصصان تعدیل شده کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در سال جهش تولید طی نامه ای که رونوشت آن به شفقنا ارسال شده از وزیر و جمعی از مسئولان درخواست رسیدگی به موضوع کردند.

به گزارش شفقنا، متن این نامه که به مسئولین ذی ربط و نمایندگان مجلس ارسال شده، بدین شرح است:

با سلام و احترام

به استحضار می رساند اینجانبان همگی از کارمندان و خدمتگذاران قدیمی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ج. ا.ا می باشیم که از سالهای دور در قسمتهای مختلف اداری، مالی، صدور اسناد و حراست مشغول بکار بوده و جوانی و عمر خود را جهت ارتقاء و پیشرفت کانون هزینه نموده ایم . هماهنگونه که استحضار دارید در این برهه از زمان کشور درگیر بیماری کرونا می باشد و تلاش و همت کلیه مسئولین و خدمتگذاران کشور معطوف رفع این معضل ملی و برطرف کردن مشکلات روحی، روانی و جسمی هموطنان عزیز می باشد.

از سوی دیگر فشارهای استکبار جهانی برای به زانو درآوردن مردم عزیز و تحریم های اعمال شده به کشور عزیزمان،مشکلات اقتصادی حادی را ایجاد و موجب تعطیلی تولید و صنعت و راه افتادن موج عظیم بیکاری گردیده لیکن ما مردم همیشه در صحنه برای سربلندی این مرز و بوم از جان و دل مایه گذاشته و در حال ایستادگی و مبارزه و خدمتگذاری می باشیم و هماهنگونه که در زمان جنگ تحمیلی همه یکدل و متحددر کنار دولت بوده ایم و توانستیم از سد مشکلات با سربلندی گذر نماییم برای گذر از این مشکلات نیز دست به دست هم داده و تلاش خواهیم کرد. لیکن از مسئولین و مدیران کشور نیز انتظار است شرایط مملکت را درک نمایند وبا تصمیمات بحران زا به مشکلات دامن نزنند و بر غم و اندوه ما مردم نیافزایند.

اخراج ناگهانی تعداد زیادی از پرسنل قدیمی کانون که جوانی خود را صرف اعتلای کانون نموده اند آن هم شب عید ودر این شرایط و بدون اطلاع قبلی با کدام منطق قابل توجیه است. کارمندان اخراج شده در این شرایط بحرانی و در این سن و سال چگونه باید شغلی برای خود دست و پا کنند.آیا این اخلاقی است که ازنیروی جوانی کارمند استفاده کنیم و در میانسالی او را آواره کوچه و خیابان کنیم .آیا برای ما بعنوان شهروند این مملکت مهم نیست که شیرازه چندین خانواده را از هم بپاشیم و آنها را در جامعه متلاطم رها کنیم.

این اقدام علاوه بر افزودن بر رنج ما ، تحمیل هرینه به جامعه ای که باید با ما هم دردی کندوتحمیل هزینه به دولتی که باید با پرداخت بیمه بیکاری جور ما را بکشد نیست . کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با کدام بحران مالی مواجهه است که چنین تصمیم و اقدامی را توجیه پذیر می‌کند.

آیا مسئولین محترم کانون تصور می کنند این سازمان عمومی دستگاهی جدا از سازمان مدیریتی کشور و مستقل از سیاست عمومی دولت در کاهش آلام مردم و ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی است .آیا مدیران کانون نمی دانند این دستگاه عمومی جزیره‎ای جدا از این کشور نیست و همه ما مردم ما زنجیروار به هم متصل هستیم و درد و رنج یکی سلسله وار به کل جامعه سرایت می‎کند. تصور ما این است که کانون جزیره ای جدا از این کشور نیست و مدیران آن نیز بی خیر از آنچه جاری و ساری است نیستند و این اقدام بیش از هرچیز ناشی از اطلاعات ناصحیحی است که به مدیریت جدید کانون منتقل شده است لذا مصرانه از آن مقام عالی انتظار داریم بعنوان مدیری خدوم و دردمند در جهت اصلاح این تصمیم و سامان دادن مشکل پیش آمده و پیش گیری از تبعات شوم تصمیم اتخاذ شده هر گونه اقدام که صلاح می‎دانند معمول نمایند تا اینجانبان اعاده به کار گردیم.

از خداوند بزرگ سلامتی و توفیق روزافزون حضرتعالی را در خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواستاریم.

پیشاپیش از بذل توجهات حضرتعالی کمال امتنان حاصل است.

رونوشت:

جناب آقای دکتر شریعتمداری وزیر محترم کار وامور اجتماعیریاست محترم بازرسی بیت مقام معظم رهبریریاست محترم سازمان بازرسی کل کشورریاست محترم بازرسی نهاد ریاست جمهوریریاست محترم مرکزارتباطات مردمی ریاست جمهورینمایندگان محترم مجلس شورای اسلامیمدیرکل محترم حراست وزارت میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!