عاقبت کوتاه کردن مو توسط آرایشگر مبتدی! +فیلم


عاقبت کوتاه کردن مو توسط آرایشگر مبتدی! +فیلم

مردی که به علت قرنطینه خانگی موهایش را برای کوتاهی به همسر هنرمندش سپرده بود پشیمان شد.

باشگاه خبرنگاران: با شیوع کرونا در جهان بسیاری از صاحبان مشاغل از جمله آرایشگران مجبور به تعطیلی موقت کار خود شدند. دلیل این تصمیم جلوگیری از شیوع گسترده کرونا بود. با این برخی از افراد که در فن آرایشگری تا حدودی سررشته داشتند دست به کار شدند و اقدام به کوتاه کردن مو‌های خود در خانه کردند.

برخی نیز اصلاح مو‌های خود را به همسران خود سپردند. البته در این میان همه خوش شانس نبودند. مانند "کوری پندرگاست" که کوتاهی موهایش آنطور که برنامه ریزی کرده بود توسط زن هنرمندش پیش نرفت.

در ویدئویی که بازیگر " امِلی پندِرگاست"، همسر کوری در فیسبوک منتشر کرد چگونگی وقوع این اتفاق را به تصویر م یکشد. در حالی که کوری روی صندلی نشسته است همسرش با قیچی در حال کوتاه کردن موهایش دیده می‌شود. در حالی که کوری تاکید می‌کند که همسرش فقط مقدار کمی از موهایش را کوتاه کند ناگهان املی دچار اشتباه شده و مقدار زیادی از مو‌های جلوی همسرش را با قیچی کوتاه می‌کند.

این ویدئو کوری را نشان می‌دهد که پس از این اتفاق از صندلی بلند شده و خطاب به همسرش می‌گوید: «عزیزم، این خیلی زیاد بود خیلی زیاد موهایم را کوتاه کردی.» در این ویدئو صدای خنده این زوج که با وقوع این اتفاق نمی‌توانند جلوی خنده خود را بگیرند شنیده می‌شود.

این ویدئو پس از انتشار در فیسبوک تاکنون بیش از ۲.۹ میلیون بیننده داشته است. همچنین این ویدئو ۶۷۰۰۰ بار بازنشر شد و بیش از ۲۰۰۰۰ کامنت دریافت کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چندرسانه ای

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک خبر فوری از واریز مرحله سوم سود سهام عدالت