دستگیری باند اخاذان مامورنما در شیراز


دستگیری باند اخاذان مامورنما در شیراز

حوادث رکنا : فرمانده انتظامی شیراز از دستگیری باند 3 نفره اخاذان مامورنما خبر داد که مبلغ 49 میلیون ریال وجه نقد و حدود 500 کیلوگرم مس از شاکی اخذ کرده بودند.

به گزارش رکنا ، سرهنگ "فرج شجاعی" بیان کرد: شخصی به هویت معلوم با مراجعه به کلانتری "26 رحمت" شهرستان شیراز بیان کرد 3 نفر با یک دستگاه پژو خود را مامور نیروی انتظامی معرفی کردند و مبلغ 49 میلیون ریال وجه نقد و حدود 500 کیلوگرم مس از من اخاذی و متواری شدند.

سرهنگ "شجاعی" خاطر نشان کرد: ماموران کلانتری "26 رحمت" با اقدامات فنی و تخصصی هر 3 نفر متهم مامورنما که با یک دستگاه پژو در بلوار "عرفان" در حال تردد بودند را شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه آنان را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از خودرو و منزل متهمان اموالی از قبیل 4 دستگاه بی‌سیم دستی، یک رشته دستبند فاقد شماره، یک جلیقه شبرنگ، 2 عدد افشانه فلفلی سازمانی، 2 قبضه کلت پلاستیکی، چراغ گردان پلیسی و تعدادی حکم ماموریت کشف شد، گفت: این اخاذان مامورنما در بازجویی فنی و تخصصی و مواجه شدن با ادله و مستندات پلیسی به جرم خود مبنی بر اخاذی از شاکی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز به شهروندان توصیه کرد در صورت مراجعه ماموران انتظامی به آنان ضمن درخواست کارت شناسایی، در صورت مشکوک بودن بلافاصله موضوع را به پلیس 110 اعلام کنند تا امکان ارتکاب جرم از افراد ناشناس و ماورنما سلب شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر