سپند امیرسلیمانی از «کامیون» می گوید


سپند امیرسلیمانی از «کامیون» می گوید

سپند امیرسلیمانی با اشاره به انتقادها از سریال «کامیون» درباره دیگر سریال‌های نوروزی مثل «پایتخت6» بیان کرد که نباید چنین قیاسی بین سریال‌ها صورت بگیرد.

به گزارش افکارنیوز،

سپند امیرسلیمانی در شب‌های نوروز ۹۹ با سریال « کامیون » در شبکه دو دیده شد، درباره نحوه پیوستن به این مجموعه و ویژگی‌های این سریال گفت: در گذشته چندین بار برای کارهای سینمایی آقای اطیابی دعوت به همکاری شده بودم اما درگیر کارهایی بودم که فرصت همکاری مهیا نمی‌شد. وقتی پیشنهاد بازی در سریال «کامیون» داده شد، بهترین زمان بود که طلسم این عدم همکاری شکسته شود. به این ترتیب کار را شروع کردیم و شرایط خوبی حاکم بود تا اینکه ویروس کرونا در کشور همه‌گیر شد و مشکلاتی به وجود آمد.

اخبار چهره ها - وی ادامه داد: البته کار من تمام شده اما فکر می‌کنم بچه‌ها هنوز درگیر کار باشند که واقعا کار کردن در این وضعیت، شرایط خیلی سختی دارد. چراکه بالاخره باید مداوم در فیلمنامه تغییراتی ایجاد شود تا از محیط‌های در بسته، کمتر استفاده شود و افراد کمتری در صحنه باشند. اما به هر حال گروه «کامیون» خیلی تلاش کرد که شرایط کاملا بهداشتی باشد و کار انجام شود.

سپند امیرسلیمانی همچنین درباره بازی در مجموعه کامیون توضیح داد: تاکنون نقش آدم‌های خل و چل را کمتر بازی کرده‌ام. صادقانه درباره بازی این نقش نیز باید بگویم که دلیل اصلی پذیرفتن این کار همان ماجرای همکاری با آقای اطیابی و شهرام دانش‌پور تهیه‌کننده بود که هر دو می‌خواستیم به وقوع بپیوندد و پیش‌تر درباره آن توضیح دادم.

بازیگر سریال «کامیون» در ادامه تصریح کرد: به شخصه هیچ ایده‌ای نسبت به نقشی که قرار بود در مجموعه «کامیون» بازی کنم نداشتم. یعنی اصلا در ابتدا فیلمنامه‌ای وجود نداشت که ما بخواهیم به اینکه چه کارهایی می‌توانیم انجام دهیم فکر کنیم. من هم نمی‌دانستم که نقشم یک سکانس، سه قسمت یا ۳۰ قسمت است و اصلا درباره آن اطلاعی نداشتم چون خود شهاب عباسی نویسنده سریال همای شمایی کلی هم از نقش در ذهن داشت.

وی با اشاره به اینکه بخشی از نقش او در اتاق تست گریم در آمده است، افزود: ما با امید گلزاده گریمور سریال در مرحله تست گریم به نتیجه مدل موهای خاص این شخصیت رسیدیم و همین مو خیلی باعث شد که در بازی از آن استفاده کنم و نقشم وقتی کار شروع و نگارش آغاز شد،‌ با مشورت و به تدریج شکل گرفت.

این بازیگر در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره مقایسه سریال‌های نوروز با « پایتخت ۶» و انتقادها از سریال «کامیون» عنوان کرد: شاید آسان ترین جواب این باشد که وقتی ما در جمعی کنار دوست چند ساله هستیم، با دوستان تازه کمتر ارتباط برقرار می‌کنیم. «پایتخت» مجموعه‌ای است که ۱۰ سال در زندگی مردم حضور دارد و بقیه هرجایی قرار بگیرند، مثل آن دوست قدیمی در برابر دیگران، دوست تازه به شمار می‌آیند. این فارغ از آن است که این دوست، خوب، بد، بانمک یا بی‌نمک است.

وی در پایان گفت: به طور کلی مردم یکی دو قسمت ابتدایی هر سریالی را نگاه می‌کنند تا براساس انتخاب کنند که می‌خواهند ادامه آن مجموعه را ببینند یا خیر. پایتخت قبل از اینکه شروع شود، برای دیده شدن یا نشدن انتخاب شده است. یعنی مردم در مواجه با این سریال می‌دانند که دلشان می‌خواهد آن را ببینند یا نبینند. آنها می‌دانند که با چه چیزی طرف هستند. به همین خاطر احساس می‌کنم مقایسه یک کار قدیمی طولانی مدت با یک کار تازه اساسا کاری منطقی نیست. حال فارغ از اینکه این مقایسه، مقایسه درستی در بیاید یا نه... از همان ابتدا، مقایسه کردنشان اشتباه است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...