اقدام بشر دوستانه بازیکنان شاغل در لیگ برتر برای شکست کرونا


اقدام بشر دوستانه بازیکنان شاغل در لیگ برتر برای شکست کرونا

بازیکنان لیگ برتر انگلیس در یک ابتکار جمعی، در حال جمع آوری و تامین بودجه برای خدمات درمانی ملی و توزیع آن برای مناطقی که به کمک بیشتری نیاز دارند، هستند.

اقدام بشر دوستانه بازیکنان شاغل در لیگ برتر برای شکست کرونا
به گزارش پارسینه؛ این طرح با نام «بازیکنان درکنارهم» برای کمک به کسانی است که در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا برای ما تلاش می‌کنند. به دنبال این اقدام بازیکنان لیگ جزیره، وزیر بهداشت انگلیس از این طرح استقبال کرده است.

گری لینکر، بازیکن سابق تیم ملی انگلیس، هم این اقدام بازیکنان را مایه افتخار دانست و گفت: من مطمئن بودم فوتبالیست‌های لیگ جزیره تلاش خود را برای از بین بردن ویروس کرونا انجام می‌دهند.

در بیانیه‌ای که از سوی بیش از ۱۵۰ بازیکن حرفه‌ای لیگ جزیره منتشر شد، این بازیکنان فوتبال، اعلام کردند: بدون در نظر گرفتن کمک باشگاه‌ها و یا لیگ، خودشان با یکدیگر همکاری می‌کنند. آن‌ها عنوان کردند، در کنار بسیاری دیگر از مردم کشور، برای یک تغییر واقعی تلاش می‌کنند.

این طرح کمکی فوتبالیست‌های لیگ جزبره، در شرایطی است که باشگاه‌های حاضر در این لیگ، دستمزد بازیکنان خود را به منظور حفظ مشاغل کاهش دادند. به دلیل شیوع ویروس کرونا لیگ برتر انگلیس تا ۳۰ آوریل تعطیل شده است.

مارکوس رشفرد، بازیکن منچستریونایتد، در مورد این اتفاق گفت: بازیکنان می‌خواستند به نحوی به بهتر شدن شرایط کمک کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟