خبر بازگشایی مسجد مصر تکذیب شد/تا کرونا هست مساجد تعطیل خواهند بود


خبر بازگشایی مسجد مصر تکذیب شد/تا کرونا هست مساجد تعطیل خواهند بود

سخنگوی وزارت اوقاف مصر با تکذیب خبر بازگشایی مساجد این کشور در روزهای آتی به متولیان مساجد تاکید کرد که به هیچ عنوان از طرح تعطیلی مساجد تا زمانی که ویروس کرونا کنترل نشده است تخطی نکنند.

خبرگزاری شبستان،گروه مسجد و کانون های مساجد به نقل از « egypttoday»،سخنگوی وزرات اوقاف مصر خبر بازگشایی مساجد این کشور در روزهای آتی را تکذیب کرد.

«احمد القادی» در این باره گفت:هنوز هیچ تصمیمی برای بازگشایی مساجد سراسر کشور در روزهای آینده که هنوز نگرانی از شیوع ویروس کرونا وجود دارد،اتخاذ نشده است.

وی افزود:هر زمان که شیوع ویروس کرونا محدود و کنترل شود درهای مساجد بلافاصله باز خواهند شد.

القادی همچنین گفت:تصمیم برای تعطیلی مساجد مصر پس از مشورت های فراوان اتخاذ شد و نیازی نیست که دخالتی در کار نهادهایی که این تصمیم را گرفته اند صورت بپذیرد.

سخنگوی وزارت اوقاف مصر به امامان جماعت و متولیان مساجد نیز تاکید کرد که به هیچ عنوان بر خلاف طرح تعطیلی مساجد عمل نکنند و از باز کردن درهای مساجد تا زمانی که گسترش ویروس کرونا ادامه دارد بپرهیزند.

وزارت بهداشت مصر روز 11 آوریل (شنبه 23 فروردین) اعلام کرد که 145 مورد جدید ابتلا به بیماری کرونا در این کشور شناسایی شده است.ز طر

«خالد مقداد»،سخنگوی وزارت بهداشت مصر در این باره گفت:تعداد کل مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور تا کنون به یک هزار و 939 مورد رسیده است.

پایان پیام/7

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط