راه‌اندازی گروه آموزش حفظ قرآن در فضای مجازی


گروه آموزش حفظ قرآن کریم در فضای مجازی با رویکرد مرور محفوظات و مشاوره برای علاقه‌مندان راه‌اندازی شد.

راه‌اندازی گروه آموزش حفظ قرآن در فضای مجازی

به گزارش ایکنا؛ با توجه به شرایط کنونی قرنطینه خانگی و دور شدن از آموزش‌های حضوری قرآن کریم، گروه آموزش حفظ قرآن کریم راه‌اندازی شد.

کانال آموزشی «آموزش مجازی حفظ قرآن کریم» با ارائه مشاوره حفظ و بیان ترجمه، ترتیل آیات قرآن کریم در پیام‌رسان واتساپ تشکیل شد.

این گروه با هدف ایجاد فضای آموزش قرآن برای علاقه‌مندانی که دسترسی به مربیان و اساتید مجرب در ایام تعطیلی کرونا نداشته و سؤالات آنان پاسخ داده نمی‌شود، راه‌اندازی شد.
این دوره با تدریس ایمان اسدی، حافظ کل قرآن کریم که دارای مدرک تخصصی درجه یک حفظ قرآن کریم است، از ابتدای تعطیلات آغاز شد و تاکنون با استقبال خوبی همراه بوده به طوری که پس از راه اندازی و حضور 250 نفر در گروه یک، گروه دو نیز با تعداد 200 نفر در حال فعالیت است.
در نظر گرفته شده، این کانال با نام «آموزش مجازی حفظ قرآن کریم» در فضاهای دیگر مجازی مانند اینستاگرام نیز به کار خود ادامه بدهد.

همچنین؛ در این گروه نزدیک ۵۰ پست در زمینه چرایی حفظ قرآن و روش‌های حفظ و مرور، ارسال شده است. علاقه‌مندان می‌توانند برای بهره‌مندی از این کانال به آدرس https://chat.whatsapp.com/Bm1iuX4BQ26DCxD5FFt3ao مراجعه کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دارم دلبری مانند تو