مشاغل پرخطر در معرض کرونای شاهین‌دژ اعلام شد


مشاغل پرخطر در معرض کرونای شاهین‌دژ اعلام شد

مهاباد- ایرنا- رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شاهین‌دژ گفت: لیست مشاغل و واحدهای صنفی پرخطر که تا اطلاع ثانوی فعالیت آنها تعطیل و ممنوع است، در این شهرستان اعلام شد.

امان‌الله نقدی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: براساس «طرح فاصله‌گذاری هوشمند» و به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا مشاغل پرخطر که همچنان تا اطلاع ثانوی باید تعطیل بمانند، شناسایی و اعلام شد.

وی ادامه داد: تالارها، رستوران‌ها، مراکز بازی‌های رایانه‌ای، استخرها، آرایشگاه‌های زنانه و مردانه، قهوه‌خانه‌ها، چایخانه، مراکز اقامتی، هتل‌ها، باشگاه‌های ورزشی، سینما، جشنوارهای فرهنگی و نمایشگاه‌های هنری تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

وی اضافه کرد: به جز اصناف نام برده شده دیگر اصناف شهرستان با رعایت اصول بهداشتی می‌توانند فعالیت خود را آغاز کنند.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شاهین‌دژ اظهار داشت: واحدهایی که در این مدت توسط بازرسان به دلیل تمکین نکردن از دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا پلمب شده‌اند، همچنان حق بازگشایی را ندارند.

«نقدی» بیان کرد: بازرسان این نهاد با اجرای مصوبه ستاد مبارزه با بیماری کرونا تاکنون ۱۵۰ واحد صنفی متخلف را پلمب کرده‌اند.

وی با بیان اینکه به این واحدها سه تا چهار بار قبل از پلمب تذکر داده شده بود، ادامه داد: در همین ارتباط بازرسان این اداره تاکنون ۵۰۰ اخطاریه پلمب در این شهرستان به علت رعایت نکردن مصوبات ستاد پیشگیری و مبارزه با بیماری کرونا صادر کرده‌اند.

شاهین‌دژ نسبت به تعداد جمعیت یکی از شهرهای صدرنشین آلوده به بیماری کرونا در آذربایجان‌غربی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلیپ ترسناک مومو | چالش مومو | مومو ترسناک | فیلم ترسناک | مومو