افشای قیمت دو گوشی جدید وان‌پلاس و لوازم جانبی آن‌ها


افشای قیمت دو گوشی جدید وان‌پلاس و لوازم جانبی آن‌ها

به تازگی یک منبع جدید ادعا می‌کند که قیمت OnePlus 8 و OnePlus 8 Pro و تجهیزات آن‌ها را فاش کرده است.

افشای قیمت دو گوشی جدید وان‌پلاس و لوازم جانبی آن‌ها

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هنوز ۱۴ آوریل نشده از این روز ما هنوز چند روز تا رسمی شدن OnePlus 8 و OnePlus 8 Pro زمان داریم. تا زمان رسیدن آن روز، انتشار موج‌های افشای اطلاعات این دستگاه‌ها ادامه خواهد داشت.

جدیدترین اطلاعات فاش شده از خانواده OnePlus 8

به تازگی مرجع جدیدی کشف شده است که اطلاعات تازه‌ای را در دسترس ما قرار می‌دهد. این اطلاعات شامل ادعایی برای نامگذاری و قیمت هر دو تلفن و لوازم جانبی آن‌ها می‌شود. ما هنوز از صحت این اطلاعات به طور کامل مطمئن نیستیم. همچنین به نظر می‌رسد ارقام اعلام شده در این خبر تنها کمی کمتر از اطلاعات افشا شده قبلی از قیمت این وسایل در بازار اروپا است.

افشای قیمت دو گوشی جدید وان‌پلاس و لوازم جانبی آن‌ها

قیمت اعلام شده برای دو گوشی OnePlus 8

گفته می‌شود قیمت نسخه معمولی OnePlus 8 با پیکربندی ۸GB/۱۲۸GB بین ۴۳۹۹۹ تا ۴۵۹۹۹ روپیه و با پیکربندی ۱۲GB/۲۵۶GB بین ۴۷۹۹۰ تا ۴۹۹۹۰ روپیه است. گفته می‌شود مدل پرو این دستگاه برای همین پیکربندی‌ به ترتیب دارای قیمت ۶۱۹۹۰ تا ۶۳۹۹۰ روپیه و ۶۵۹۹۰ تا ۶۷۹۹۰ روپیه است.افشای قیمت دو گوشی جدید وان‌پلاس و لوازم جانبی آن‌ها

پیش از اینکه به سراغ قیمت لوازم جانبی بریم، برای شما فهرست تقریبا کاملی از مشخصات هر دو مدل OnePlus 8 که انتظار می‌رود در رویداد ۱۴ آوریل دیده شوند، قرار می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: جدیدترین رندر OnePlus 8 Pro با رنگ جدید فاش شد

افشای قیمت دو گوشی جدید وان‌پلاس و لوازم جانبی آن‌هاقیمت تجهیزات جدید وان‌پلاس

در بخش تجهیزات، ادعا می‌شود که شارژر بی‌سیم ۳۰ واتی این دستگاه دارای قیمتی بین ۴۹۰۰ تا ۵۹۹۰ روپیه باشد. قیمت ایرباد‌های بی‌سیم وان‌پلاس هنوز در بیشتر بازار‌های جهانی یک راز باقی مانده است. نزدیک‌ترین رقمی که ما تاکنون نزدیک آن شده‌ایم حدود ۱۰۰ دلار برای این مدل جدید با باتری بهتر و دوام بیشتر است. البته این منبع ادعا می‌کند در بازار هند قیمت این ایرباد ۳۹۹۰ روپیه است.افشای قیمت دو گوشی جدید وان‌پلاس و لوازم جانبی آن‌ها

افشای قیمت دو گوشی جدید وان‌پلاس و لوازم جانبی آن‌ها

ما در مورد زمان عرضه خانواده OnePlus 8 یا لوازم جانبی آن در هند واقعاً اطلاعاتی نداریم. ما می‌دانیم که این رویداد جهانی پرده برداری در تاریخ ۱۴ آوریل برگزار می‌شود و فروش باید در ۳۰ آوریل آغاز شود. در چین، این برنامه کمی متفاوت است، با این حال، با یک رویداد در ۱۶ آوریل و فروش تقریباً فوری در ۱۷ آوریل همراه خواهیم بود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک