سپاه چهار هزار و 500 بسته حمایتی در کرمانشاه توزیع کرد


سپاه چهار هزار و 500 بسته حمایتی در کرمانشاه توزیع کرد

کرمانشاه- ایرنا- فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه اعلام کرد: این نهاد چهار هزار و 500 بسته حمایتی به ارزش بالغ بر پنج میلیارد تومان طی یک هفته اخیر بین افراد نیازمند توزیع کرد.

سردار بهمن ریحانی عصر یکشنبه در نشست ستاد مشارکت‌های مردمی که در لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری با حضور امام جمعه، استاندار و مدیران استان در استانداری کرمانشاه برگزار شد، افزود: اعتبار لازم به منظور اعطای این کمکها توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تامین شد.
وی به جمع آوری و توزیع بیش از ۲ میلیارد تومان کمک های مردمی توسط سپاه و بسیج نیز اشاره کرد و گفت: این کمک‌ها هم در قالب بسته‌های حمایتی بین نیازمندان توزیع شده است.
فرمانده سپاه نبی اکرم کرمانشاه با اشاره به راه اندازی پویش همبستگی برای کمک به افراد متاثر از بیماری کرونا گفت: می توانیم از بانک اطلاعاتی خود به منظور شناسایی افراد نیازمند استفاده کنیم.
ریحانی همچنین اعلام کرد که سپاه و بسیج به منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی در پایگاه های سطح شهرها و روستاها و توزیع آن بین نیازمندان آمادگی کامل دارند.
وی با تاکید بر اهمیت نظارت به جمع آوری و توزیع کمک‌های مردمی گفت: تجربه زلزله کرمانشاه به ما نشان داد که نباید اجازه دهیم هرکسی به منظور جمع آوری کمک‌های مردمی شماره حساب اعلام کند و به استفاده شخصی در این زمینه بپردازند.
فرمانده سپاه نبی اکرم کرمانشاه با یادآوری فعالیت ستاد پشتیبانی از جنگ در دوران دفاع مقدس گفت: امروز هم باید همچون این ستاد عمل کنیم و پشتیبانی رزمندگان جبهه سلامت بپردازیم.
ریحانی ادامه داد: امروز ما درگیر یک جنگ بزرگ هستیم که دنیا را گرفتار کرده است از این رو باید با تمام توان و به صورت جهادی وارد میدان شویم.
فرمانده قرارگاه عملیاتی نجف اشرف سپاه پاسداران در غرب کشور نیز در این نشست عنوان کرد: نیروهای ناجا، سپاه و بسیج پس از شیوع کرونا و به ویژه در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در کرمانشاه به خوبی و موفق کردند.
محمدنظر عظیمی مقابله با بیماری کرونا در کرمانشاه را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: مشارکت‌های مردمی به منظور مقابله با بیماری کرونا در کرمانشاه بسیار قابل توجه است.
وی با اشاره به راه اندازی پویش همبستگی گفت: به نظر می رسد که در روزهای آینده شاهد حجم عظیمی از کمک های مردم کرمانشاه در این پویش باشیم.
فرمانده قرارگاه عملیاتی نجف اشرف سپاه در غرب کشور با اشاره به ظرفیت های بسیج گفت: می توانیم از زیرساخت های این نیروی عظیم به منظور شناسایی نیازمندان و توزیع بسته های حمایتی بین مردم استفاده کنیم.
کیانوش جهانپور رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت روز یکشنبه اعلام کرد: تاکنون ۷۱ هزار و ۶۸۶ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و بافوت ۱۱۷ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به چهار هزار و ۴۷۴ نفر رسیده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر نقش شهید طهرانی‌مقدم انتخاب شد