82 مددجوی بهزیستی در قزوین مشغول تولید اقلام بهداشتی هستند


82 مددجوی بهزیستی در قزوین مشغول تولید اقلام بهداشتی هستند

قزوین - ایرنا - 82 مددجو و توان یاب تحت پوشش بهزیستی قزوین برای پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا مشغول تولید اقلام بهداشتی هستند.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی قزوین روز دوشنبه در گفت و گو با خبر نگار ایرنا اظهار داشت: از این تعداد، ۴۵ توان یاب شاغل در شرکت فیروز، ۲۶ زن سرپرست خانوار و ۱۲ مددجو مشغول تولید اقلام بهداشتی نظیر ماسک، پد الکلی، محلول ضدعفونی و لباس ایزوله هستند.

غفار رمضانی با بیان اینکه روزانه ۲۱۷ هزار و ۹۰۰ قلم کالای بهداشتی برای مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا در قزوین تولید می‌شود، افزود: ۵۰۰ عدد گان، ۱۱ هزار بطری محلول ضدعفونی کننده، ۶ هزار و ۳۰۰ عدد ماسک، ۲۰۰ هزار عدد پد الکلی و ۱۰۰ عدد شیلد به صورت روزانه از سوی این مددجویان و توان یابان تولید و عرضه می‌شود.

وی با بیان اینکه ۱۵ کارگاه و واحدتولیدی هم اکنون تحت نظارت بهزیستی قزوین مشغول به کار هستند، تصریح کرد: این واحدها و کارگاه‌های تولیدی در شهرستان‌های قزوین، البرز، آبیک، تاکستان و آبگرم قرار داشته و به نحو مطلوب کالاهای بهداشتی خود را در استان توزیع می‌کنند.

رمضانی یادآور شد: حمایت از اقشار آسیب دیده و نیازمند که تحت پوشش بهزیستی قرار دارند، از مهم ترین اولویت‌های سازمان از ابتدای شیوع کرونا در استان قزوین بود که این مهم با توزیع بسته‌های معیشتی و اقلام بهداشتی و همچنین اشتغال این افراد محقق شده است.

از ابتدای شیوع بیماری کرونا، خیران قزوین به بهزیستی تاکنون ۴۶ میلیارد ریال کمک کرده‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک