تولید و توزیع انبوه ماسک و مواد ضدعفونی کننده توسط آستان امامزادگان شمال شرق تهران


تولید و توزیع انبوه ماسک و مواد ضدعفونی کننده توسط آستان امامزادگان شمال شرق تهران

حجت الاسلام هاشمی جعفری با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: از 23 اسفند تا 19 فروردین‌ توسط امامزادگان شمال شرق تهران 21700 ماسک، 1384 گان، 200 عدد نقاب طلقی، 20 هزار پرس سوپ و 6 هزار لیتر مواد ضدعفونی‌کننده در این محدوده توزیع شده است،

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف، حجت الاسلام «هاشمی جعفری» در خصوص اقدامات این اداره در ایام شیوع ویروس کرونا گفت: با توجه به گسترش بیماری کرونا تمامی امامزادگان و بقاع متبرکه شمال شرق تهران بسته شد، البته به خاطر قبوری که در امامزادگان وجود دارد احتمال داشت در پنج شنبه پایان سال شلوغ شوند از این رو محدوده قبرستان نیز بسته شد.

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شمال شرق تهران ادامه داد: از آنجایی که نوروز امسال همزمان با عید مبعث و اعیاد شعبانیه بود ویژه برنامه‌های تحویل سال و مراسم‌های ویژه مبعث در ایام شعبان به صورت مجازی برگزار شد. همچنین از آنجایی که امامزادگان و بقاع متبرکه در زمان اعیاد مخاطبان خود را دارند سعی کردیم برنامه‌هایی از جمله پخش دعا، سرود و مداحی از طریق سیستم پخش اماکن مقدس را داشته باشیم.

حجت الاسلام هاشمی جعفری تاکید کرد: با توجه به بحران اقتصادی که به موجب شروع ویروس کرونا در کشور رخ داد در قالب طرح افق به خانواده مستمندان کمک‌هایی در قالب چهارصد بسته اقلام غذایی داشته‌ایم، البته در نظر داریم برای ایام ماه مبارک رمضان نیز این اقدام را تکرار کنیم.

رئیس اداره اوقاف وامورخیریه شمال شرق در مورد اقدامات این اداره در مورد اقلام بهداشت نیز خاطر نشان کرد: از تاریخ ۲۳ اسفندماه تا ۱۹ فروردین‌ماه توسط امامزادگان شمال شرق تهران ۲۱۷۰۰ ماسک، ۱۳۸۴ گان، ۲۰۰ عدد نقاب طلقی، ۲۰ هزار پرس سوپ و ۶ هزار لیتر مواد ضدعفونی‌کننده در این محدوده توزیع شده است، همچنین از ۲۰ فروردین ۳۸۷ عدد لباس گان و ۱۵۰۰ ماسک توسط مرکز افق آستان مقدس پنج تن(ع) لویزان تهیه شده است.

وی خاطرنشان کرد: خادمان امامزاده عبدالله(ع) همه سین سرخه حصار نیز اقدام به تولید ۲۰۰۰ ماسک و ۲۰۰۰ عدد لباس گان کردند، همچنین تردد در پارک جنگلی سرخه حصار توسط خادمان آستان امامزاده عبدالله(ع) و با همکاری بسیج و ماموران انتظامی منطقه کنترل شده است.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ عواقب مخالفت با اسرائیل برای یهودیان