کرونا مشکلات اقتصادی مردم فلسطین را دوچندان کرده است


کرونا مشکلات اقتصادی مردم فلسطین را دوچندان کرده است

کمیته مردمی فلسطین اعلام کرد ملت فلسطین به دلیل شیوع کرونا و اشغالگری‌های رژیم صهیونیستی، به شکل بی‌سابقه‌ای از مشکلات اقتصادی رنج می‌برند.  

کرونا مشکلات اقتصادی مردم فلسطین را دوچندان کرده است

به گزارش ایکنا؛ به نقل از «خبرگزاری آناتولی»، «جمال الخضری» رئیس کمیته مردمی فلسطین برای رفع محاصره غزه، در بیانیه‌ای اعلام کرد: مشکلات اقتصادی در نوار غزه و کرانه باختری به دلیل اشغالگری‌های اسرائیل و محاصره غزه و اقدامات مقابله با کرونا، ادامه دارد و به فاجعه بزرگی رسیده است.

وی تأکید کرد: این بحران بزرگ تأثیرات بسیار خطرناکی بر زندگی کارگران، کارخانه‌ها، مراکز تجاری، کشاورزی، گردشگری و کارهای دیگر گذاشته است.

الخضری تأکید کرد: وضعیت اقتصادی مردم فلسطین به دلیل تدابیر پیشگیرانه برای مقابله با کرونا به شکل بی سابقه‌ای وخیم شده و پیامدهای این بحران اقتصادی در نوار غزه به دلیل محاصره اسرائیل دو چندان است.

وی از مؤسسات عربی و بین المللی خواست با بخش‌های اقتصادی فلسطین که از اشغالگری‌های اسرائیل و سیاست‌های تجاوزگرانه این رژیم رنج می‌برند، همکاری کنند.

پیش‌تر، سازمان ملل متحد نسبت به پیامدهای کرونا در فلسطین هشدار داده و از جوامع بین‌المللی خواسته بود تا با اعطای کمک‌های سخاوتمندانه، از خسارات بزرگ ناشی از این بیماری بر اقتصاد فلسطین جلوگیری کنند.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!