احتمال ساخت تلفن همراه هوشمند مجهز به سه نمایشگر توسط مایکروسافت


احتمال ساخت تلفن همراه هوشمند مجهز به سه نمایشگر توسط مایکروسافت

ایتنا - ثبت اختراع جدید مایکروسافت نشان از آن دارد که این غول فناوری قصد دارد که تلفن همراه سه صفحه‌نمایشی ویژه‌ای بسازد و صفحه‌نمایش سوم در قسمت لولای محصول قرار بدهد.

به نظر می‌رسد که مایکروسافت قصد دارد تا طرح سرفیس دو را اندکی فراتر برده و در شاهکار بعدی خود تلفن همراهی با سه صفحه‌نمایش را به بازار عرضه کند.

به گزارش ایتنا و به نقل از techradar، ثبت اختراع جدید مایکروسافت نشان از آن دارد که این غول فناوری قصد دارد که تلفن همراه سه صفحه‌نمایشی ویژه‌ای بسازد و صفحه‌نمایش سوم در قسمت لولای محصول قرار بدهد.

به‌این‌ترتیب این دستگاه یک همراه هوشمند تاشوی عادی است که صفحه‌نمایش سوم در قسمت لولای آن تعبیه شده است و می‌تواند اطلاعات را بر اساس موقعیت قرارگیری دستگاه به نمایش دربیاورد.

برای مثال اگر این تلفن همراه در حالت بسته باشد، اعلانات یا تماس‌های ازدست‌رفته روی بخش بیرونی این لولا نمایش داده می‌شوند و اگر هر دو صفحه‌نمایش به‌صورت پشت به هم قرارگرفته باشند، لولا می‌تواند تصویری از نرم‌افزار اجراشده روی صفحه‌نمایش را به نمایش دربیاورد که در حالت عادی توسط کاربر قابل‌مشاهده نبود.
احتمال ساخت تلفن همراه هوشمند مجهز به سه نمایشگر توسط مایکروسافت

علاوه بر این ممکن است از صفحه‌نمایش سوم برای نمایش نرم‌افزارهای جداگانه‌ای استفاده شود یا در صورت باز بودن کامل تلفن همراه به‌عنوان بخشی از یک صفحه‌نمایش یکپارچه برای نمایش اطلاعات استفاده شود.

بدیهی است که با جای دادن کلیدهای رابط کاربری مرتبط می‌توان از این صفحه‌نمایش کوچک برای کاهش هرگونه درهم‌ریختگی یکی از صفحه‌نمایش‌های اصلی استفاده کرد.

کاربری‌های صفحه‌نمایش سوم در تلفن‌های همراه تاشو به موارد ذکرشده محدود نمی‌شود و عرضه چنین تلفن همراه هوشمندی می‌تواند به‌عنوان انقلابی بزرگ در صنعت طراحی همراه‌های هوشمندی امروزی موجود در بازار تلقی شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف درباره تضمین های امنیتی در صورت مذاکرات درباره اوکراین صحبت کرد