فعالیت ادارات و اصناف به منزله پایان بحران ویروس کرونا نیست


فعالیت ادارات و اصناف به منزله پایان بحران ویروس کرونا نیست

خرم‌آباد – ایرنا - بخشدار معمولان گفت: از سرگیری فعالیت ادارات و بازگشایی اصناف به منزله پایان بحران کرونا نیست بلکه این ویروس در کمین سلامت مردم است و آنها باید پروتکل‌ها و توصیه‌های بهداشتی را رعایت کنند.

سید حبیب الله موسوی روز دوشنبه در جلسه شورای سلامت و مدیریت کرونای بخش معمولان که در محل زمین چمن و با رعایت پروتکل بهداشتی برگزار شد اظهارداشت: این ویروس همچنان در حال شیوع و در کمین سلامت افراد است و مردم با در خانه ماندن و خودداری از حضور در مجالس شادی، عزا، محافل عمومی و رعایت مسائل بهداشت فردی و خانوادگی در قطع زنجیره انتشار این ویروس کمک کنند.

وی افزود: وضعیت ابتلای مردم بخش معمولان به ویروس کرونا به لطف خدا، همکاری مردم و تلاش اعضای ستاد مدیریت کرونا تاکنون رضایت بخش است.

وی به شهردار و دهیاران تاکید کرد: اقداماتی که تاکنون در مقابله با این ویروس در سطح شهر معمولان و روستاهای تابعه انجام گرفته همانند گذشته انجام دهند.

بخشدار معمولان از ازدیاد تردد تریلرهای شهرستانهای همجوار و عبور احشام عشایر در مسیر بخش معمولان انتقاد کرد.

موسوی به بهره برداری از کارگاه سوم تولید ماسک معمولان توسط آموزش و پرورش اشاره کرد و یادآور شد: روزانه در مجموع ۱۰ هزار ماسک در شهر معمولان با کیفیت و قیمت مناسب تولید می شود و نیاز بخش معمولان، پلدختر و شهرستانهای همجوار به این کالای استراتژیک حل می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرستار سنگدل پس از قتل فجیع پیرزن پسر معلولش را در اتاق زندانی کرد / کشف جسد در کمد دیو...