وضعیت ترافیک هوشمند الیت همدان تعیین تکلیف شود


وضعیت ترافیک هوشمند الیت همدان تعیین تکلیف شود

همدان- ایرنا- عضو شورای اسلامی شهر همدان خواستار تعیین تکلیف وضعیت فعالیت شرکت ترافیک هوشمند الیت از سوی شهرداری شد.

ابراهیم مولوی روز دوشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا با اشاره به پارکینگ‌های نواری معابر و خیابان‌های شهر همدان که در اجاره شرکت الیت است، اظهار داشت: مدت و مبلغ قرارداد و میزان سهم شهرداری در این قرارداد و همچنین علت تعطیل کردن کار و رها کردن ترافیک شهری در ۲ ماه گذشته باید مشخص شود.

وی اضافه کرد: این تعطیلی باعث بیکاری ده ها تن از جوانان تحصیل کرده همدانی شده که در گرما و سرما با فعالیت چمشگیر در الیت در سودهی به این شرکت و روان شدن ترافیک شهری نقش ویژه ای داشته اند.

مولوی خاطرنشان کرد: همچنین واریزی های صورت گرفته از سوی مالکان خودرو همدان که برای برخورداری از خدمات پارکینگ به حساب شرکت الیت بوده باید مشخص و تعیین تکلیف شود.

وی بیان کرد: شهرداری باید نسبت به این وضعیت پاسخگو باشد که آیا در این زمینه به اعمال ماده ۳۸، قطع همکاری و خلع ید شرکت الیت اقدام کرده و یا سپرده و ضمانت‌های شرکت مورد نظر را به اجرا گذاشته است.

عضو شورای اسلامی شهر همدان خاطرنشان کرد: باید آسیب وارد شده به شهروندان از این شرکت جبران شود ضمن اینکه روان شدن ترافیک شهر نیز باید هرچه سریعتر مورد اجرا قرار بگیرد.

شرکت ترافیک هوشمند الیت به عنوان بخش پیمانکار در مدیریت و خدمات دهی پارکینگ نواری درون شهری از سال ۹۶ فعالیت خود را در شهر همدان آغاز کرده است.

این طرح در همدان زمینه اشتغال بیش از یکصد تن را فراهم ساخت و فعالیت نداشتن این شرکت از ابتدای سال جاری انتقادهایی را همراه داشته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) نمایش موزیکال «شازده کوچولو»