اگر دولت می توانست، باید هزینه ساخت مسکن جنوب استان بلاعوض پرداخت می‌شد


اگر دولت می توانست، باید هزینه ساخت مسکن جنوب استان بلاعوض پرداخت می‌شد

استاندار کرمان گفت: اگر دولت شرایط مناسبی داشت، به دلیل شرایط و وضعیت نامناسب زندگی مردم در جنوب استان، باید کمک بلاعوض پرداخت می شد.

دکتر"محمدجواد فدائی" عصر امروز دوشنبه ۲۵ فروردین ماه در جلسه ستاد هماهنگی تسهیلات بانکی بازسازی سیل در استان کرمان اظهار کرد: به دلیل شیوع کرونا ویروس، در زمینه پرداخت تسهیلات بازسازی مناطق سیل زده، اصل بر این است که مردم به بانک ها مراجعه نکنند.

وی درباره بحث ضمانت تسهیلات دریافتی مردم بیان کرد: شرایط دولت مساعد نیست و اگر بود باید این مبالغ بلاعوض داده می شد زیرا در زهکلوت و رودبار تسهیلات دادن معنی ندارد.

فدائی افزود: در سفر رییس سازمان برنامه و بودجه به جنوب استان کرمان، بازدید از یک کپر داشت و در آنجا تصمیم بر ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی برای محرومان گرفت که ۶۰۰۰ هزار مورد از آنها ساخته و افتتاح شده است.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه خیلی از مدیران ملی در جریان مشکلات منطقه جنوب نیستند و اگر باشند می پذیرند که کمک بلاعوض برای ساخت مسکن در این مناطق پرداخت شود بیان کرد: اگر دولت شرایط مناسبی داشت و تحریم نبودیم و فروش نفت کاهش نداشت، به دلیل شرایط و وضعیت نامناسب زندگی مردم در جنوب استان، باید کمک بلاعوض پرداخت می شد.

وی تصریح کرد: با توجه به این شرایط، درخواست این است بانک ها هر کاری می توانند برای کمک به مردم و پرداخت تسهیلات انجام بدهند و نیازی به مراجعه مردم به بانک نباشد و کارها(افتتاح حساب و ...) در محل زندگی آنها صورت بگیرد.

فدائی با تشکر از اقدامات بنیاد مسکن استان کرمان بیان کرد: بانک ها نیز در زمان زلزله راور و کوهبنان در زمینه پرداخت تسهیلات همکاری خوبی داشتند و انشاءالله این تعامل و همکاری ادامه پیدا کند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا