پیشنهادی برای بازگشت به استقلال ندارم


پیشنهادی برای بازگشت به استقلال ندارم

کاپیتان سابق استقلال می گوید پیشنهادی برای عضویت در کمیته فنی این باشگاه به او نشده است.

به گزارش افکارنیوز،

آرش برهانی، رضا عنایتی ، امیرحسین صادقی و رضا حسن زاده جلسه ای را با احمد سعادتمند مدیرعامل جدید باشگاه استقلال برگزار کردند و بعد از جلسه این شایعه به وجود آمد که آنها قرار است عضو کمیته فنی این باشگاه شوند.

اخبار ورزشی- رضا عنایتی با رد این شایعه گفت:چنین چیزی درست نیست، در جلسه با آقای سعادتمند در مورد مسائل مختلفی صحبت شد که یکی از آنها بحث تشکیل کمیته فنی بود. اصلا در این جلسه در مورد شخص خاصی صحبت نشد و یک مساله کلی بیان شد.

رضا عنایتی در پاسخ به این سوال که اگر پیشنهاد عضویت در کمیته فنی استقلال را دریافت کند آیا من را قبول می کند یا نه هم گفت :به من چنین پیشنهادی نشده است ولی خودتان می دانید که در باشگاه سرخپوشان مسوولیت دارم و اصلا بحث حضورم در کمیته فنی استقلال مطرح نیست. همه می دانیم خدمت برای استقلال یک افتخار است و امیدوارم کسانی وارد این باشگاه شوند که بتوانند باری از روی دوش مشکلات این تیم بردارند.

کاپیتان سابق استقلال در مورد جلسه با احمد سعادتمند می گوید:یک جلسه صمیمی بود که در مورد مسائل مختلفی در آن صحبت شد. فکر می کنم آقای سعادتمند برنامه دارند و اگر بتوانند آن را اجرا کنند شرایط استقلال بهتر می شود. من به ایشان هم گفتند هواداران استقلال کارهای مثبت شما را می بینند و اگر متوجه شوند دارید به این باشگاه خدمت می کنید حتما از شما حمایت خواهند کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج