بازیگر سریال های مهران مدیری از عارف لرستانی می گوید


بازیگر سریال های مهران مدیری از عارف لرستانی می گوید

26فروردین امسال، سومین سالی است که عارف لرستانی دیگر در کنار ما نیست و به راستی که چه قدر جای او خالیست.

به گزارش افکارنیوز،

۲۶فروردین امسال، سومین سالی است که عارف لرستانی دیگر در کنار ما نیست و به راستی که چه قدر جای او خالیست. من اولین بار با «پلاک۱۴» در سال ۱۳۷۸ با او همکار شدم و به جرئت می‌توانم بگویم در همان جا ثابت کرد که یکی از بهترین‌های این عرصه است و تا آخرین لحظات اگر به هرجایی رسید، حقش بود، چه بسا که لایق رسیدن به درجات بالاتری هم بود.

اخبار چهره ها - محبوبیت عارف، هم به‌خاطر شخصیت فوق‌العاده‌اش بود و هم به دلیل خلاقیت همیشگی در نقش‌هایی که به او واگذار می‌شد. او با جان و دل نقش آفرینی می‌کرد و هر چه قدر که جلوی دوربین شیطان و پر جنب و جوش بود، در دنیای واقعی، انسانی بسیار آرامی بود. او ویژگی‌های اخلاقی خاصی را داشت؛ گاهی در مقابل بعضی از افراد به شدت منزوی بود و گاهی هم بسیار با دیگران می‌جوشید.

عارف، شخصیتی منحصر به فرد بود؛ او هم از لحاظ اخلاقی و هم از لحاظ شخصیتی، یک فرد عادی نبود و واقعا مانند نامش عارف مسلک بود. بسیار مودب و صبور بود و حتی در دردِ دل‌هایش، آن ادب و صبر پیدا بود.

حتی تا آخرین لحظات نیز نه راهش را عوض کرد و نه آدم دیگری شد، او یک هنرمند واقعی بود. بسیار اهل تفکر و اهل مطالعه بود.

و من معتقدم عارف آن قدر هنر داشت و آن قدر خلاق بود که حتی در جایگاه یک استاد هم می‌توانست بدرخشد، او نه تنها در عرصه تصویر درخشان بود، بلکه در تئاتر هم بی نظیر بود، علی ابوالحسنی، صمیمی‌ترین و نزدیک‌ترین دوست عارف بود و بعد از فوت عارف، بیشترین ضربه را خورد و خیلی هم دلش طاقت نیاورد که از او دور بماند، روحش شاد. آن دو با هم رشد کردند و حالا در فاصله ۳سال، تلویزیون دوتن از بهترین طنازهای خودش را از دست داده است.

عارف آنقدر بزرگ و دوست داشتنی و خلاق بود که هیچگاه نمی‌توان نبودش را باور کرد، هرچند که نبود چنین فرد بزرگی در جامعه هنری بسیار مشهود است، روحش شاد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استقبال هیات آفریقای جنوبی از رای جدید لاهه درباره غزه