تولید ماسک در مساجد توسط روحانیون عراق


تولید ماسک در مساجد توسط روحانیون عراق

جمعی از روحانیون عراق برای خدمت به مردم در ایام مقابله با شیوع کرونا، مسجدی را به کارگاه تولید ماسک تبدیل کردند.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد به نقل از «النعیم نیوز»، تعدادی از روحانیون دفتر شیخ «محمد یعقوبی» از مراجع شیعیان عراق،یک مسجد را به کارگاه تولید ماسک تبدیل کردند. در شرایطی که کشورهای جهان با بیماری ویروس کرونا درگیر هستند، هر کسی به نوعی قصد خدمت به مردم را دارد.

در همین راستا، روحانیون بغداد نیز در مسجد گردهم آمده و ماسک تولید می کنند تا خدمتی به مردم کرده باشند. در این شرایط بحرانی نیاز به ماسک و مواد ضدعفونی برای کشورها بیشتر احساس می شود.

محمد یعقوبی، از مراجع شیعه عراق و از شاگردان و ملازمان آیت‌الله سید محمد بن محمدصادق صدر معروف به شهید صدر ثانی بوده است. وی متولد نجف اشرف است و در سال 1968میلادی همراه پدر که از فعالان دینی و سیاسی و اجتماعی بودند،عازم بغداد شد. پدرش از همراهان ‏شهید سید «مهدی حکیم» که از رهبران دینی و اجتماعی ‏بغداد شمرده می‌شدند، بود. اشارات پدر ایشان به استعداد وافر و نبوغ زودهنگام او در جمع و حضور علما و ‏فضلا موجب تشویق و ترغیب بیشتر ایشان به مطالعه شد و در کمتر از ده سالگی مطالعه را شروع و در همان دوران و ‏قبل از سن بلوغ، موضوع مبسوطی را با عنوان «الخمر أمّ الخبائث» تألیف کرده و رفته‌رفته سیر مطالعاتی خود را ‏تخصصی‌تر دنبال کرد.

تصاویر این روحانیون را که در شبکه های اجتماعی منتشر شده است، در زیر می بینید:

تولید ماسک در مساجد توسط روحانیون عراق

تولید ماسک در مساجد توسط روحانیون عراق

تولید ماسک در مساجد توسط روحانیون عراق43

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جزئیات رایزنی‌های 4 گزینه ریاست مجلس دوازدهم با منتخبین