دانلود فیلم Indiana Jones 3 and the Last Crusade 1989

ایندیانا جونز و آخرین جنگ صلیبی با دوبله فارسی و کیفیت عالی

دانلود فیلم Indiana Jones 3 and the Last Crusade 1989 , دانلود فیلم ایندیانا جونز و آخرین جنگ صلیبی , دانلود فیلم جدید , دانلود فیلم خارجی , دانلود فیلم 2020 , دانلود فیلم , فیلم سینمایی جدید

کیفیت HD 1080p , HD 720p – سانسور شده

دانلود فیلم Indiana Jones 3 and the Last Crusade 1989 ایندیانا جونز و آخرین جنگ صلیبی

فیلم ایندیانا جونز و آخرین جنگ صلیبی دوبله فارسی و سانسور شده و هیچ گونه صحنه غیر اخلاقی و مغایر با شئونات اسلامی ندارد.

امتیاز: IMDb 8.2/10

ژانر: اکشن | ماجراجویی | هیجان انگیز

مخاطب: این فیلم به افراد زیر 13 سال توصیه نمی شود.

محصول: آمریکا

کارگردان: استیون اسپیلبرگ

ستارگان: هریسون فورد، شان کانری، دنهلم الیوت، آلیسون دودی

مدت زمان : 125 دقیقه

درباره فیلم :

فیلم ایندیانا جونز و آخرین جنگ صلیبی به کارگردانی استیون اسپیلبرگ در سال 1989 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و ماجراجویی می‌باشد. در این فیلم هریسون فورد، شان کانری، دنهلم الیوت، آلیسون دودی , جان ریس-دیویس به هنرمندی پرداخته‌اند.

داستان فیلم:
فیلم Indiana Jones 3 and the Last Crusade ، ایندیانا جونز پروفسور باستان شناسی است که برای برگرداندن اشیای تاریخی به موزه ها می جنگد. مجموعه داری ثروتمند به نام والتر به او می گوید که پدرش دکتر جونز متخصص قرون وسطی، در میانه ی جست و جو برای یافتن جام مقدس ناپدید شده است و ایندی سعی می کند جای او را پیدا کند.

🏅 رتبه 147 سایت IMDb

لینک های دانلود با دوبله فارسی
کیفیت: 1080p حجم: 1.84 گیگابایت | کیفیت: 720p حجم: 1.04 گیگابایت دانلود با کیفیت 1080p دانلود با کیفیت 720p

راهنمای دانلود:

لطفا برای پخش هرچه بهتر فایل های مالتی مدیا پلیر خود را آپدیت کنید! تنها پلیر مورد تایید وبسایت آپ تی وی، KMPlayer 4.1.4.7 به بالا می باشد. .

برای دانلود فیلم ها با گوشی اندروید تنها برنامه مورد تایید وبسایت آپ تی وی، Advanced Download Manager Pro v5.1.2 می باشد. .