دولت آمریکا عامل کمک کننده انتشار ویروس کرونا است


شیخ نعیم قاسم در گفتگو شبکه المنار گفت دولت آمریکا با انتشار ویروس کرونا به شیوه غیرانسانی در سطح داخلی و جهانی رفتار می‌کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از بیروت، معاون دبیرکل حزب الله لبنان در گفتگو شبکه المنار گفت: دولت آمریکا عامل کمک کننده به انتشار ویروس کرونا است، چرا که با این موضوع به شیوه غیرانسانی در سطح داخلی و جهانی رفتار می‌کند.
شیخ نعیم قاسم تحریم‌های آمریکا علیه برخی کشور‌ها و مانع تراشی واشنگتن در مسیر اقدامات آن‌ها برای مقابله با ویروس کرونا و نیز سرقت لوازم پزشکی یک کشور اروپایی را به عنوان نمونه‌هایی از رفتار غیر انسانی این کشور برشمرد.
شیخ نعیم قاسم دوران پساکرونا را متفاوت دانست و گفت: تفکری که مدعی رهبری آمریکا بر جهان است، افول خواهد کرد.
وی با قدردانی از کادر پزشکی لبنان، مقابله دولت با کرونا را حرفه‌ ای دانست افزود: حزب الله با تمام توانمندی‌های درمانی و بهداشتی برای همکاری با دولت در زمینه مقابله با کرونا آماده است و خود را در قبال تصمیمات دولت برای مقابله با کرونا ملزم می‌داند.
معاون دبیرکل حزب الله لبنان گفت: مقاومت در آمادگی کامل بسر می‌برد، به طوری که گویی جنگ همین فردا رخ می‌دهد.
وی گفت: در تجاوز ۱۱ آوریل ۱۹۹۶ به لبنان، جهان با رژیم صهیونیستی برای پایان دادن به مقاومت همدست شد، اما پایداری محور مقاومت و «مثلث ارتش، ملت و مقاومت» و نیز همکاری بزرگ مردم به خروج ذلیلانه رژیم صهیونیستی از لبنان انجامید و حق مقاومت برای شلیک موشک در صورت تعرض به غیرنظامیان، به رسمیت شناخته شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان