کمک بلاعوض به خسارت دیدگان سیل در نی‌ریز


کمک بلاعوض به خسارت دیدگان سیل در نی‌ریز

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نی‌ریز گفت: مبلغ 32 میلیارد و 141 میلیون و 875 هزار ریال کمک بلاعوض به خسارت دیدگان سیل سال 1398 نی‌ریز واریز شد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا بصیری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نی‌ریز استان فارس اظهار کرد: مبلغ ۳۲ میلیارد و ۱۴۱ میلیون و ۸۷۵ هزار ریال کمک بلاعوض در مرحله اول به‌حساب ۱۶۲۰ نفر از خسارت دیدگان سیل سال ۱۳۹۸ نی‌ریز واریز شد.

او ادامه داد: علاوه بر این میزان کمک بلاعوض تاکنون ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات ۴ درصد ۵ تا ۷ ساله به یک هزار و ۶۸۱ نفر از کشاورزان خسارت‌دیده نی‌ریزی در زیر بخش‌های باغ، زراعت و دام این شهرستان پرداخت‌شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نی‌ریز با اشاره به تخصیص ۲۵ درصد تسهیلات خسارت سیل استان فارس به نی‌ریز اضافه کرد: ثبت اسامی از ۳۱ فروردین‌ماه امسال شروع شد و تعداد یک هزار و ۶۸۱ نفر از کشاورزان خسارت‌دیده شناسایی و در سامانه سجاد ثبت‌نام شدند.

بصیری تصریح کرد: کارگروه تسهیلات ارزان‌قیمت سیل به ریاست فرمانداری و دبیری جهاد کشاورزی در فروردین ۱۳۹۸ تشکیل شد و بانک‌های کشاورزی، ملی، تجارت، سپه، رفاه کارگران به‌عنوان اعضای کارگروه تسهیلات ارزان‌قیمت سیل در این طرح مشارکت دارند.

کد خبر 501128

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه وام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


در مسکو عدم واکنش سران شورای اروپا به حمله تروریستی در کروکوس را شرم آور خواندند