مراسم عروسی سعید آقاخانی و شقایق دهقان در تلویزیون! + ویدئو


مراسم عروسی سعید آقاخانی و شقایق دهقان در تلویزیون! + ویدئو

مراسم عروسی سعید آقاخانی و شقایق دهقان در نمایی از سریال پربیننده نون خ را می بینید.


پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سعید آقاخانی بازیگر سینما و تلویزیون است. سعید آقاخانی ورود به تلویزیون را از سال 72 و با مجموعه طنز پرواز 57 شروع کرد. سعید آقاخانی در نقش های جدی و طنز درخشان ظاهر شده است. سعید آقاخانی برنده سیموغ بلورین نقش اول مرد جشنواره فجر نیز شده است.

بیوگرافی

سعید آقاخانی متولد 1350در بیجار میباشد. اوبازیگر، نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون و دانش آموخته تئاتر از دانشگاه تهران است.

شروع بازیگری سعید آقاخانی
او در سال 1372 با مجموعه طنز پرواز 57 به کارگردانی مهران مدیری وارد عرصه بازیگری شد. مهران مدیری ، نصرلله رادش و رضا عطاران از جمله بازیگران این مجموعه طنز بودند.
پرواز 57 نام مجموعه طنز تلویزیونی ای به کارگردانی مهران مدیری بود که در دهه فجر سال 1372 از شبکه سوم سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد. این مجموعهٔ طنز را می توان دومین نقطهٔ عطف مجموعه های طنز تلویزیونی پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران دانست.
سعید آقا خانی در سال 1373 در مجموعه طنز ساعت خوش به کارگردانی مهران مدیری به ایفای نقش پرداخت و با آیتم پرطرفدار سعید و خان دایی جان به شهرت رسید. این مجموعه به صورت هفته ای یکبار از شبکه دو سیما پخش می شد.

مجموعه شامل قطعات (آیتم ها) طنز کوتاه بود و نکته خاص آن متفاوت بودن آن با نوع طنزی بود که در آن زمان در صدا و سیما رایج بود (مانند مجموعه رادیویی صبح جمعه) و بسیار تکراری و یکنواخت شده بود.

او در سال 1388 با بازی در فیلم بعد از ظهر سگی سگی اولین فیلم سینمایی خود را تجربه کرد. بعد از ظهر سگی سگی نام فیلمی است به کارگردانی مصطفی کیایی و بابازی رضا عطاران ومجید صالحی، بهاره رهنما، علی صادقی و سعید آقاخانی محصول سال 1388 است.
خلاصه داستان: جوانی فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک است که در صنعت خودروسازی طرح های مختلف ارائه کرده، اما کسی به او بها نمی دهد. او برای اینکه حرف خود را به گوش مسئولان برساند، بازی خطرناکی را آغاز می کند که منجر به گروگانگیری می شود.
سعید آقاخانی اولین تجربه کارگردانی خود را در سال 1388 و با سریال عید امسال آغاز کرد، این مجموعه تلویزیونی در ایام نوروز 88 ساعت 20 از شبکه تهران روی آنتن رفت.
علی صادقی ، مجید صالحی ، مهران غفوریان و بهنوش بختیاری از جمله بازیگران این مجموعه هستند. داستان عید امسال به اتفاق هایی می پردازد که برای یک خانواده در ایام عید نوروز در تهران می افتد.

کارگردانی های سعید آقاخانی

پس از آن مجموعه های تلویزیونی زن بابا ، راه در رو و خوش نشین ها را در سال 1389 کارگردانی کرد. در مجموعه تلویزیونی راه در رو علاوه بر کارگردانی به ایفای نقش نیز پرداخت. مجموعه طنز راه در رو عید نوروز سال
1390 تهیه و تولید و در ایام نوروز از شبکه سوم سیما پخش شد.

سریال تلویزیونی راه درو با کارگردانی سعید آقاخانی

خلاصه سریال:مسعود مهران غفوریان به همراه سمیرا همسرش مونا بیگی و خواهرش گلرخ مرجانه گلچین که علیرغم سن بالایش مجرد است در خانه ای اجاره ای زندگی می کند، مشکلات مالی مسعود مهران غفوریان ناشی از یک ماجرای کلاهبرداری برایش به جا مانده که او را در مخمصه ای می اندازد که فرار از آن 15 قسمت مجموعه سریال راه در رو را در بر می گیرد و …
کارگردانی در سینما
فیلم لامپ 100 اولین تجربه کارگردانی سعید آقاخانی در سینما بود. فیلم لامپ صد به کارگردانی سعید آقاخانی از جمله فیلم های راه یافته به سی و دومین جشنواره فیلم فجر سال 92 در بخش نگاه نو بود.
داستان فیلم صد ، زندگی فرزین با بازی محسن تنابنده را روایت می کند که دچار اعتیاد به مواد مخدر است و خانواده اش را در طول داستان درگیر ماجراهایی می کند.
سیمرغ سعید آقاخانی
سعید آقاخانی در سی و سومین دوره جشنواره فیلم فجر توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد را برای بازی در فیلم خداحافظی طولانی به دست بیاورد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چندرسانه ای

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !