جزئیات کشف جسد قاتل فراری در فارس | 6 فقره قتل در پرونده قاتل


جزئیات کشف جسد قاتل فراری در فارس | 6 فقره قتل در پرونده قاتل

فرمانده انتظامی فارس گفت: جسد شرور معروف با 6 فقره قتل که از سال 91 تحت تعقیب پلیس بود در کوه‌های بخش ششده شهرستان فسا کشف شد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سردار رهام‌بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس اظهار کرد: در پی اعلام یک فقره پیدایش جسد در کوه‌های بخش ششده شهرستان فسا، موضوع شناسایی فرد متوفی در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

او افزود: مأموران با هماهنگی مقام قضایی و رعایت کامل اصول حفاظتی و امنیتی و صدور دستورات هوشیاری، در محل اعلام‌ شده حاضر شدند که در بررسی‌های اولیه مشخص شد جسد متوفی در لابه‌لای سنگ‌های کوهستان به همراه سلاح و مهمات و کوله‌پشتی دچار فساد نعشی شده است.

سردار حبیبی گفت: جسد متوفی برای سیر مراحل قانونی به پزشکی قانونی ارسال شد، پس از آزمایش DNA، مشخص شد جسد متعلق به شرور و قاتل فراری معروف به حاجی قنبری است که از سال ۹۱ تحت تعقیب پلیس بوده و ۶ فقره قتل در سوابق خود دارد.

فرمانده انتظامی استان فارس بیان کرد: علت فوت این فرد شرور پس از انجام معاینات دقیق اعلام می‌شود، ضمن هشدار به مخلان نظم و امنیت عمومی، پلیس با هرگونه ناهنجاری اجتماعی و اخلاقی برابر قانون به‌شدت برخورد خواهد کرد و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و مشکلات امنیتی و انتظامی، مراتب را بلافاصله به پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.

کد خبر 501182

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق