3 پیشنهاد خارجی برای مهدی ترابی


3 پیشنهاد خارجی برای مهدی ترابی
مهدی ترابی ستاره ملی پوش باشگاه پرسپولیس با عملکرد خیره کننده در کارهای تهاجمی امتیازهای متعددی را به حساب صدرنشین فعلی لیگ واریز کرده است.

در این فصل از مهدی ترابی میتوان بعنوان نگین جواهرات باشگاه پرسپولیس یاد کرد. ترابی از ابتدای لیگ نوزدهم تا آخر سال ۹۸ عملکرد فوق العاده ای داشته است. شماره ۹ پرسپولیس تا پایان هفته بیستم لیگ نوزدهم با زدن ۸ گل و دادن ۵ پاس گل برترین بازیکن این دوره از رقابت ها نیز بوده است. ترابی در حالی این عملکرد را به جای گذاشته که در پست هافبک و وینگر چپ بازی کرده است. بدین ترتیب او کلیدی ترین بازیکن پرسپولیس به شمار میرود که یحیی گل محمدی نیز همچون گابریل کالدرون حساب ویژه ای روی این بازیکن باز می کند.

باشگاه پرسپولیس اگر می خواهد در این فصل و همین طور لیگ آینده به دنبال قهرمانی باشد یا جزء مدعیان قهرمانی قرار بگیرد باید بازیکنانی مانند مهدی ترابی را حفظ کند. این در حالیست که شنیدیم هافبک ملی پوش پرسپولیس هم با پیشنهادات خوبی از کشورهای قطر، چین و بلژیک روبرو شده است.

گویا در قرارداد ترابی هم بندی گنجانده شده که در صورت رسیدن پیشنهاد خارجی او میتواند به راحتی از باشگاه پرسپولیس جدا شود. این قرارداد در دوران مدیریت سابق پرسپولیس( پیش از محمدحسن انصاری فرد) بسته شده و اکنون میتواند دست مدیران جدید باشگاه و یحیی را در پوست گردو بگذارد

ترابی در مصاحبه تلویزیونی پیش از عید خود نیز به صورت تلویحی اشاره کرد همه چیز در مورد آینده شغلی و قراردادش را به مدیر برنامه های خود واگذار کرده است. طبق شنیده ها دو تیم قطری و یک تیم پولدار چینی پیشنهاداتی به مدیر برنامه های ترابی داده اند. تیم های قطری عملکرد این هافبک ملی پوش را در لیگ برتر ایران و لیگ قهرمانان آسیا (AFC Champions League) رصد کرده و اکنون به مشتریان پروپا قرص این بازیکن تبدیل شده اند. همینطور یکی از دوستان صمیمی مهدی که در لیگ بلژیک توپ زده و عملکرد خوبی هم داشته به ستاره پرسپولیس پیشنهاد داده فصل آتی را در این کشور بازی کند. اکنون باید منتظر ماند و دید بعد از پایان کرونا (corona) و اتمام لیگ نوزدهم ستاره ملی پوش پرسپولیس چه تصمیمی خواهد گرفت؟

khabarvarzeshi.com

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج