335 تن کالای تنظیم بازار در پردیس توزیع شد


335 تن کالای تنظیم بازار در پردیس توزیع شد

تهران- ایرنا- رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پردیس گفت: علاوه بر جذب کامل سهیمه کالاهای تنظیم بازار در سطح شهرستان 150 تن تقاضای مازاد میوه وجود داشت که کل 335 تن کالا در سطح شهرستان توزیع شده است.

حمید سوریان روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: از ابتدای طرح توزیع کالای تنظیم بازار ۱۰۰ تن پرتقال، ۷۰ تن سیب، ۴۸ تن شکر، ۷۹ تن برنج هندی و پاکستانی، ۳۸ تن گوشت منجمد و مرغ بانظارت مستمر مسئولین بازرسی در سطح شهرستان توزیع شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پردیس گفت: به منظور تعادل و تنظیم بازار و پاسخگویی به نیاز شهروندان، هر روز در حدود ۵ تن مرغ گرم با قیمت ۹ تا ۱۰ هزار تومان زیر نرخ مصوب ۱۲هزار و ۵۰۰ تومان به مشتریان عرضه شده است.

وی ادامه داد: این اداره به دلیل جذب کامل و توزیع مناسب کالاهای تنظیم بازار در سطح شهرستان از سوی اداره صنعت، معدن و تجارت استان مورد تقدیر قرار گرفته است.

توزیع کالاهای تنظیم بازار تا ماه مبارک رمضان ادامه دارد

سوریان با بیان اینکه توزیع کالاهای تنظیم بازار درشهرستان پردیس تا ماه مبارک رمضان تمدید شده است، خاطر نشان کرد: در آستانه ماه مبارک رمضان و به منظور رفاه شهروندان، عرضه کالای تنظیم بازار به مدت ۲۰ روز دیگر تمدید شده و دریافت سهیمه جدید در دست اقدام و اجرا است.

وی با تاکید بر حمایت از مصرف کنندگان کم درآمد در سطح شهرستان اظهار داشت: با توجه به شرایط قرنطینه و کاهش درآمد شهروندان، سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان تاکنون هیچ‌گونه مجوزی برای افزایش قیمت‌ها در سال جدید را نداشته است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پردیس گفت: غرفه‌های عرضه کالا در مناطق محروم و کم برخوردار برپا شده و در غرفه‌های تنظیم بازار میوه، شکر و برنج هم توزیع می‌شود.

سوریان گفت: بازرسان اداره برنحوه عرضه کالاها نظارت مستمر دارند وتمامی شرکت ها، واحدهای تولیدکننده و ‌موظف به ارائه کالا با نرخ مصوب هستند و در صورت گزارش و یا مشاهده تخلف با آنها برخورد قانونی می‌شود.

وی ادامه داد: شهروندان تخلفات عرضه کالاهای تنظیم بازار را با سامانه ۱۲۴ و یا شماره تلفن ۷۶۲۲۳۰۱۰ گزارش بدهند.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ابهامات بزرگ در مسیر واگذاری سرخابی‌ها/ آغاز دوران جدید در استقلال و پرسپولیس