بارسلونا هنوز تصمیم قطعی برای تمدید قرارداد سمدو نگرفته است؛ کانسلو و امرسون دسوزا، گزینه‌های روی میز بلوگرانا


بارسلونا هنوز تصمیم قطعی برای تمدید قرارداد سمدو نگرفته است؛ کانسلو و امرسون دسوزا، گزینه‌های روی میز بلوگرانا

سرنوشت سمدو در بارسلونا کاملا نامشخص است. 

طرفدرای- چند روز پیش بود که تلگراف خبر از علاقه بارسلونا به معاوضه سمدو و کانسلو داده بود، حالا مارکا مدعی شده که بلوگرانا قصد داشته قرارداد مدافع پرتغالی خود را تا سال 2025 تمدید کند.

به گزارش مارکا، حتی موضعی که خود بارسلونا در قبال این تمدید قرارداد اتخاذ کرده است هم نامشخض است، ظاهرا قرار بود در ابتدای فصل جاری، قرارداد سمدو با بارسلونا تمدید شود، اما عملکرد نه چندان مطمئنی که مدافع راست تیم ستین از خود به نمایش گذاشت، باعث به وجود آمدن شبهاتی در مورد این تصمیم شد. مارکا مدعی شده که در اوایل سال 2020 باز هم یک پیشنهاد تمدید به سمدو داده شد تا مدت قراردادش با 3 سال افزایش، به سال 2025 برسد. اما به دلیل شرایطی که به دلیل تعطیلی فوتبال پیش آمده، هنوز چیزی مشخص نیست، به علاوه، برخی رسانه های نزدیک به باشگاه، گزینه های دیگری را برای پست دفاع راست به بارسلونا پیشنهاد داده اند.

به نظر می رسد یکی از گزینه باشگاه در صورت قطع همکاری با سمدو، بازگرداندن امرسون دسوزای جوان باشد که هم اکنون به صورت قرضی در رئال بتیس توپ می زند و چند روز پیش از آمادگی اش برای بازگشت به نیوکمپ گفته بود. بازگشت موسی واگی هم بعید به نظر می رسد، زیرا بازیکن احتمالا در نیس باقی خواهد ماند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نخستین برات الکترونیکی تامین مالی زنجیره تامین توسط شبکه بانکی صادر شد