اکنون بیش از هر موقعی احتمال ساخت فیلم Community وجود دارد


اکنون بیش از هر موقعی احتمال ساخت فیلم Community وجود دارد

یکی از ستارگان سریال Community در مصاحبه‌ای اعلام کرد که اکنون بیش از هر موقعی احتمال ساخت فیلم Community وجود دارد. در ادامه با گیم‌شات همراه باشید. شبکه NBC تولید این سریال را پس از انتشار پنجمین فصل از آن متوقف کرد، اما شرکت یاهو تصمیم به ساخت فصل ششم این سریال کرد که همه انتظار آن را می‌کشیدند. احتمالا پخش فصل جدید در نتفلیکس کمک کند تا این...

یکی از ستارگان سریال Community در مصاحبه‌ای اعلام کرد که اکنون بیش از هر موقعی احتمال ساخت فیلم Community وجود دارد. در ادامه با گیم‌شات همراه باشید.

شبکه NBC تولید این سریال را پس از انتشار پنجمین فصل از آن متوقف کرد، اما شرکت یاهو تصمیم به ساخت فصل ششم این سریال کرد که همه انتظار آن را می‌کشیدند. احتمالا پخش فصل جدید در نتفلیکس کمک کند تا این سریال محبوبیتی که لایق آن بوده است را بدست آورد.

یکی از ستارگان این سریال Community ، جوئل مک‌هال (Joel McHale) اخیرا در لایو اینستاگرامش با سایت خبری Variety درباره میزبانی سریال Tiger King در نتفلیکس صحبت کرد. وقتی سرانجام از او درباره فیلم Community سوال کردند، او اعتراف کرد که احتمال وقوع آن اکنون بیشتر از هر موقعی بوده است.

اکنون بیش از هر موقعی در این‌باره گلایه وجود دارد، از پست اینستاگرام آلیسون خبر دارم که یک تماس تلفنی از سونی دریافت کرده و دیگر از آن‌ها خبری نشده است و آن‌ها هنوز به من زنگ نزده اند، ممکن است متیو لیلارد (Matthew Lillard) جایگزین شود. اکنون بیشتر از هر موقعی شانس انجام این پروژه وجود دارد. دونالد گلاور اکنون درکاملا دسترس و قابل پرداخت خواهد بود. من می‌خواهم بگویم برای مدت زیادی من با خودم می‌گفتم که این کار هیچ‌وقت اتفاق نخواهد افتاد. اما اکنون با شرایط جدید، و من می‌دانم که بازیگران نیز علاقمندند، احتمالا اتفاق افتد. اگر ما در نهایت بتوانیم استیو کارل (Steve Carell) را بدست آوریم عالی خواهد شد.

کامنت مک‌هال درباره گلاور به وضوح یک شوخی است، گلاور به راحتی مشهورترین بازیگر سریال Community است. او برنده جوایزی مانند جایزه امی و جایزه گرمی در چند سال اخیر شده است. او از بازیگران در فیلم The Lion King بود، که به باکس‌آفیس یک میلیارد دلاری دست پیدا کرد. با توجه به این که چقدر همه در آن سریال به هم نزدیک هستند، گلاور احتمالا پروژه Community را اگر به نتیجه برسد، انجام دهد. اما او بصورت قابل درکی پر مشغله‌ترین بازیگر این سریال است.

همانطور که داستان بالقوه فیلم Community پیش می‌رود مک‌هال می‌گوید دان هارمون (Dan Harmon)، فیلم‌نامه نویس، ایده‌هایی برای مکان فیلم‌برداری دارد، مک‌هال اما اطلاعی از اتمام فیلم‌نامه ندارد.

من میدانم که او ایده‌هایی در سر داشت. من نمی‌دانم که آیا فیلم‌نامه‌ای درکار است یا خیر. او مشخصا سرش بسیار شلوغ است، من فکر می‌کنم او برای 6000 قسمت از ریک اند مورتی انتخاب شده است.مک‌هال کامنت خود درباره فیلم‌ Community را با تایید حرفی که قبلا زده بود درباره تکمیل بازیگران پایان داد.

اکنون بیش از هر موقعی احتمال ساخت فیلم Community وجود دارداکنون بیش از هر موقعی احتمال ساخت فیلم Community وجود دارد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...