ملی پوش واترپلو: شانس کسب سهمیه ایران با سایر حریفان برابر است/ همه با هم کرونا را شکست می‌دهیم


ملی پوش واترپلو: شانس کسب سهمیه ایران با سایر حریفان برابر است/ همه با هم کرونا را شکست می‌دهیم

امیر حسین رهبر گفت: به نظر من شانس کسب سهمیه المپیک برای ایران با تمامی تیم های حریف مثل قزاقستان و چین برابری می کند.

ملی پوش واترپلو: شانس کسب سهمیه ایران با سایر حریفان برابر است/ همه با هم کرونا را شکست می‌دهیم

امیر حسین رهبر عضو تیم ملی واترپلو در مورد آسیب خود اظهار کرد: بهمن ماه رباط دستم پاره شد و از آن زمان دیگر واترپلو بازی نکردم. البته از همان زمان هم ویروس کرونا در ایران شایع شد و بهانه ای شد که تمرینات تعطیل شود. خدارا شکر در این مدت که تمرینات تعطیل بود فیزیوتراپی انجام دادم و چون چپ دست هستم تقریبا دستم به حالت اولیه بازگشته است. در حال حاضر همانند سایر ورزشکاران در خانه تمرین می کنم.
عضو تیم ملی واترپلو گفت: از فروردین ۹۸ تمرینات خود را برای کسب سهمیه المپیک شروع کردیم. با توجه به اینکه برخی از قوانین واترپلو تغییر کرد و قوانین جدیدی وضع شده نیاز به مسابقات تدارکاتی و رسمی داشتیم. ولی در طول این مدت تنها دو مسابقه تدارکاتی داشتیم و در مسابقات رسمی هم که شرکت نکردیم. حریفان ما همچون چین، قزاقستان و ژاپن در مسابقات بین المللی زیادی حضور داشتند و با قوانین جدید آشنا هستند.

رهبر در مورد مسابقات تدارکاتی گفت: ما تنها دو مسابقه تدارکاتی سنگاپور و کره‌جنوبی را داشتیم که هم می توان گفت مفید بود و هم نبود. مفید از این جهت که با تیم های دیگری جز ایران مسابقه دادیم و مفید نبود چون سنگاپور و کره‌جنوبی از تیم ما ضعیف تر هستند و ما همیشه بر آن ها غلبه می‌کنیم.

ملی پوش واترپلو گفت: قبل از شیوع کرونا با لابی گری می‌خواستند تیم مردان قزاقستان و تیم بانوان چین را به المپیک بفرستند. فدراسیون ایران اعتراض کرد اما بعد از آن به همه‌گیری ویروس کرونا خوردیم. در حال حاضر هم که چیزی مشخص نیست. به نظر من شانس کسب سهمیه ایران با تمامی تیم ها مثل قزاقستان و چین برابری می کند. باید ببینیم در مسابقات انتخابی چه اتفاقی رخ می دهد.

عضو تیم ملی واترپلو در مورد تمرین در خانه گفت: ورزش ما داخل آب است و قطعا تمرین در خانه باعث می شود که بدن ما افت کند. تمرینات داخل آب خاص است و با تمرینات بیرون از آب متفاوت است. در حال حاضر که نمی دانیم شرایط چه می شود. از مردم ایران می خواهم ویروس کرونا را جدی بگیرند و در خانه بمانند تا مریضی را شکست دهیم. همه هدف های بزرگی داریم که قطعا با شکست کرونا به آن ها خواهیم رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نتایج آزمون استخدامی معلمان چه زمانی اعلام می‌شود؟