«آبمیوه با طعم همدلی»، طرحی که با هدف روحیه‌دهی به بیماران انجام می‌شود


«آبمیوه با طعم همدلی»، طرحی که با هدف روحیه‌دهی به بیماران انجام می‌شود

مسئول گروه جهادی بیت‌الاحزان فاطمه(س) از اجرای طرح «آبمیوه با طعم همدلی» در همدان خبر داد و افزود: اعضای این گروه در اقدامی نو به دنبال روحیه دهی به بیماران کرونا اقدام به توزیع آبمیوه‌های طبیعی در بیمارستان شهید بهشتی همدان کردند.

«آبمیوه با طعم همدلی»، طرحی که با هدف روحیه‌دهی به بیماران انجام می‌شودعلیرضا رجبی مسئول گروه جهادی بیت‌الاحزان فاطمه(س) در همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: اعضای این گروه جهادی اقدام به خدمت‌رسانی به جمعی از بیماران کرونا در بیمارستان شهید بهشتی همدان کردند.
وی با اشاره به طرح آبمیوه‌گری برای بیماران با عنوان «آبمیوه با طعم همدلی» از سوی این گروه جهادی، خاطرنشان کرد: روزانه حدود 250 الی 300 بطری آبمیوه‌ طبیعی (آب هویج و آب پرتقال) از سوی اعضای اصلی گروه که حدود 10 الی 15نفر هستند در این کارگاه تولید می‌شود.
رجبی با اشاره به اینکه طرح آبمیوه گیری برای بیماران اقدامی نو در جهت روحیه دهی به بیماران است، افزود: این طرح از سوی جامعه ایمانی مشعر مطرح شد و با توجه به استقبال خوبی که در استان‌های قم و تهران صورت گرفته بود ما نیز تصمیم به اجرای این طرح در همدان گرفتیم.
وی ادامه داد: این طرح نیز با استقبال مردم روبرو شد و علاقمندان برای شرکت در این اقدام جهادی نیز در محل کارگاه حضور پیدا کردند و تماس‌های زیادی از سوی پرستاران برای مشارکت در این طرح انجام شد.

«آبمیوه با طعم همدلی»، طرحی که با هدف روحیه‌دهی به بیماران انجام می‌شود
وی با اشاره به اینکه این طرح 6 روز است که در حال برگزاری است، به سایر اقدامات جهادی هیئت بیت‌الاحزان اشاره کرد و گفت: از ابتدای شیوع کرونا اقداماتی همچون ضدعفونی محلات حاشیه شهر و توزیع 500 بسته‌ بهداشتی شامل ماسک، دستکش، محلول ضدعفونی کننده، دعای هفتم صحیفه سجادیه و بروشور بهداشتی انجام شده است.
رجبی یادآور شد: روز گذشته تعداد 50 بطری آبمیوه در بین عوامل آتش‌نشانی و 250بطری در بین پاکبانان همدان توزیع شد چراکه برخی مشاغل با شیوع کرونا به حاشیه رفته‌اند و لازم است از افرادی که در این فضای کرونایی همچون گذشته و حتی بیشتر از قبل در خدمت به مردم هستند حمایت شود.

«آبمیوه با طعم همدلی»، طرحی که با هدف روحیه‌دهی به بیماران انجام می‌شود

حمایت مستمر از 80 خانواده نیازمند در همدان
مسئول گروه جهادی بیت‌الاحزان فاطمه(س) با اشاره به شناسایی 80 خانواده نیازمند، بیان کرد: هر ساله در ایامی همچون ماه مبارک رمضان، سال نو و سال تحصیلی اقلام مورد نیاز این خانواده‌ها تهیه و در قالب بسته‌های حمایتی در بین آنان توزیع می‌شود.
وی با اشاره به لزوم تشکیل بانک اطلاعاتی خانوارهای نیازمند افزود: در سال جدید 80 بسته شامل برنج، گوشت، روغن، ماکارونی و شکلات در بین این خانواده‌ها توزیع شد.

«آبمیوه با طعم همدلی»، طرحی که با هدف روحیه‌دهی به بیماران انجام می‌شود
مسئول گروه جهادی بیت‌الاحزان فاطمه(س) با بیان اینکه غالب هزینه‌های گروه از سوی کمک‌های مردمی و خیران تآمین می‌شود، ابراز کرد: از این رو اقدامات زیادی از سوی گروه تاکنون انجام شده من جمله اینکه در زلزله سرپل ذهاب بازسازی روستای میرقادر سفلی به این گروه جهادی واگذار شد که این امدادرسانی همچنان ادامه دارد البته در حال حاضر بیشتر فعالیت‌ها در قالب فعالیت فرهنگی است.
رجبی با اشاره به حضور گروه جهادی بیت‌الاحزان در مناطق سیل‌زده لرستان گفت: این گروه به همراه کادر شهدای شیراز کار نوسازی 21 واحد مسکونی در روستای چم‌شهران از توابع پلدختر را به عهده داشتند که در حال حاضر علاوه بر این تعداد 9 واحد دیگر را در دست اقدام دارند که دورچینی آن انجام شده و پس از رفع کرونا به همت اعضا کامل می‌شود.

آب‌رسانی روستای دار رحمان استان سیستان
وی با اشاره به برنامه دیگر این گروه اضافه کرد: این گروه اقدام به خریداری تانکرهایی برای آب‌رسانی به روستای دار رحمان استان سیستان که به دلیل وقوع سیل به شدت با مشکل تأمین آب شرب روبرو شده کرده است .
وی با اشاره به اینکه هزینه خریداری تانکرها 25 میلیون تومان بوده است، ابراز کرد: حمایت خیران موجب انجام فعالیت‌های جهادی گروه در عرصه های مختلف بوده است که این هزینه‌ها از طریق طرح «هر ماه 10 هزار تومان» جمع‌آوری شده و اقدامات زیادی تاکنون صورت گرفته است.

وی در پایان با تشکر از عباس صوفی شهردار همدان، ابراز کرد: با تمام مشکلاتی که بر سر راه این گروه برای فعالیت جهادی وجود داشت با پیگیری‌ها و حمایت آقای صوفی و با کمک اتحادیه میوه و تره بار این گروه کار خود را آغاز کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022