کاهش 45 درصدی مصرف نفت‌سفید در همدان


کاهش 45 درصدی مصرف نفت‌سفید در همدان

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان از کاهش 45 درصدی مصرف نفت سفید در این منطقه خبر داد و گفت: در سال گذشته میزان مصرف نفت سفید در استان همدان 45 درصد کاهش را نسبت به سال قبل نشان می‌دهد.

امین روستایی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در سال گذشته ۱۱ میلیون و ۴۳۰ هزار لیتر نفت سفید در استان توزیع شد در حالیکه در سال ۹۷ این رقم از ۲۰ میلیون لیتر فراتر رفته بود.

وی بیان کرد: با مقایسه ارقام مصرف این سال ها می توان دریافت که میزان مصرف سوخت نفت سفید در منطقه، حدود نصف سال ما قبل آن بوده است.

وی یادآور شد: راستی آزمایی و تمهیداتی که ابتدای سال گذشته در زمینه فرآیند ثبت نام در سامانه درخواست فرآورده(تجارت آسان) اندیشیده شد، موجب شناسایی و تخصیص سوخت به مصرف کنندگان واقعی و در نتیجه کاهش مصرف این فرآورده و سرمایه ملی شد.

روستایی از تأثیر بسزای بهره‌مندی حداکثری روستاهای استان از نعمت گاز طبیعی در راستای صرفه‌جویی در مصرف نفت سفید خبر داد و تلاش مجموعه شرکت گاز استان را شایسته قدردانی دانست.

مدیر شرکت پخش فراورده‌های نفتی منطقه همدان خاطرنشان کرد: در حال حاضر ذخیره‌سازی فرآورده نفت سفید در انبار نفت ایثارگران منطقه انجام شده و برای سال‌جاری نیز نیاز استان به این سوخت تأمین و به موقع توزیع خواهد شد.

وی اقدام به‌هنگام و بی‌وقفه مجموعه منطقه اعم از کارکنان، پیمانکاران حمل و نقل و رانندگان نفتکش‌ها برای سوخت‌رسانی مطلوب در فصل سرد سال گذشته به مناطق سخت گذر و گرم نگه داشتن خانه‌های روستائیان را گوشه‌ای از تلاش‌های شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان دانست.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403