ثبت‌نام بیش از 23 هزار صنف و صنعت گیلان در سامانه سلامت


ثبت‌نام بیش از 23 هزار صنف و صنعت گیلان در سامانه سلامت

معاون دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: بیش از 23 هزار صنعت و صنف گیلان برای دریافت مجوز آغاز فعالیت در قالب طرح فاصله گذاری هوشمند در سامانه سلامت ثبت نام کرده اند.

معاون دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: بیش از ۲۳ هزار صنعت و صنف گیلان برای دریافت مجوز آغاز فعالیت در قالب طرح فاصله گذاری هوشمند در سامانه سلامت ثبت نام کرده اند.

به گزارش ایلنا از رشت، فردین مهرابیان با اشاره به اجرای گام دوم طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، اظهار کرد: در طرح فاصله‌گذاری هوشمند تمام صنایع و اصناف کم خطر ملزم به ثبت‌نام در salamat.gov.ir از روز جمعه ۲۲ فروردین شده‌اند.

وی با بیان اینکه اصناف و صنایع کم خطر تا پایان هفته جاری فرصت دارند در این سامانه ثبت نام کنند، افزود: در طرح مذکور راهنماها و الزامات سلامت محیط کار، شاغلین و مشتریان با توجه به نوع فعالیت پس از تکمیل ثبت‌نام به‌صورت الکترونیکی در اختیار افراد و اصناف قرار می‌گیرد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه صاحبان صنایع و مشاغل برای دریافت راهنما باید به تارنمای مرکز سلامت بهداشت مراجعه کنند، گفت: در دو روز گذشته ۶۰۰ هزار نفر از صاحبان صنایع و اصناف و همچنین بیش از ۲۳ هزار صنف و صنعت در گیلان برای دریافت مجوز فعالیت در این سامانه ثبت‌نام کرده‌اند.

وی در ادامه به اجرای طرح ملی غربالگری اشاره و تصریح کرد: ۹۲.۷۱ درصد جمعیت استان گیلان در راستای شناسایی، ارائه مشاوره و انتقال احتمالی بیماران به مراکز درمانی مورد غربالگری قرار گرفته‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس