بسترسازی برای حضور سرمایه گذاران در مناطق کم برخوردار تبریز


بسترسازی برای حضور سرمایه گذاران در مناطق کم برخوردار تبریز

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و بهبود فضای کسب و کار شورای شهر تبریز، ایجاد بستر مناسب جهت سوق دادن سرمایه گذاران برای حضوردر مناطق کم برخوردار را از اهداف شورا برای ایجاد تسهیلات عنوان کرد.

غلامحسین مسعودی ریحان در گفت‌وگوی تلویزیونی اظهار کرد: ارائه تسهیلات و تخفیفات ویژه در نقاط مختلف شهر و برخی مناطق و همچنین اختصاص رایگان زمین و عدم دریافت عوارض با توجه به ارزش منطقه‌ای از جمله اقدامات این کمیسیون است.

به گفته او، با توجه به اقداماتی که در گذشته انجام شده است تاکنون این میزان از تسهیلات در نظر گرفته نشده بود.

مسعودی ریحان با اشاره به اهمیت سرمایه گذاری در توسعه شهرها گفت: یکی از اقدامات انجام شده در کمیسیون سرمایه گذاری تهیه و تدوین شیوه نامه سرمایه گذاری است.

وی در ادامه به اقدامات پیشگیرانه شهرداری تبریز در خصوص بیماری کرونا را مناسب ارزیابی کرد و افزود: بخشی از اقدامات شهرداری و شورای اسلامی شهر تبریز در رابطه با پیشگیری و مقابله با این بیماری شامل حمایت از تولید کنندگان و افرادی که به عنوان مستاجر در املاک شهرداری حضور دارند بخشودگی دو ماهه اجاره بهای این شهروندان بوده است.

وی اضافه کرد: همچنین تخصیص مبلع ۱۰ میلیارد تومان به منظور خرید تجهیزات بهداشتی از جمله ماسک، مواد ضد عفونی و دستکش و توزیع آن در میان کارکنان شهرداری به ویژه نیروهای خدماتی و همچنین شهروندان در مناطق کم برخوردار از دیگر اقدامات شهرداری در این زمینه است.

عضو شورای شهر تبریز در ادامه با اشاره به ایثار و فداکاری کادر درمان تاکید کرد: قدردانی شایسته از این عزیزان در دستور کار شورای اسلامی شهر تبریز قرار دارد.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات بسیاری از کشورهای بزرگ در خصوص مقابله با بیماری کرونا موضوع قرنطینه را نیازمند ایجاد زیرساخت‌های اقتصادی دانست و گفت: این امر نیازمند حمایت و همراهی دولت بوده و عدم خروج از منزل زمانی برای شهروندان مقدور است که نیازهای اولیه آن‌ها در خصوص تامین کالاهای اساسی بر طرف شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر | تیپ خاص و متفاوت زنان یگان ویژه در رژه روز ارتش