رزمایش کمک مومنانه باید به جهان مخابره شود


رزمایش کمک مومنانه باید به جهان مخابره شود

قشم- ایرنا- امام جمعه قشم گفت: استفاده از واژه «رزمایش» در اقدامات خیرخواهانه و کمک رسانی مردم به یکدیگر توسط رهبر انقلاب، بیانگر لزوم مخابره این اقدامات به جهانیان است.

حجت الاسلام میثم تارم روز چهارشنبه در نشست کمیته بخشداران، شوراها و دهیاران بخش مرکزی قشم با بیان این مطلب افزود: در این برهه از زمان و با توجه به شرایط حاکم بر جامعه، کمک رسانی و مشارکت‌های مردمی باید با حفظ خلوص نیت، به صورت علنی و منسجم جمع آوری و توزیع شود.

وی ادامه داد: بخشداران، شوراها و دهیاران موظفند مشارکت‌های مردمی را به صورت مستند و مکتوب برای مخابره در سطح ملی و بین‌المللی به قرارگاه مرکزی رزمایش گزارش کنند.

تارم بیماری کرونا را یک امتحان الهی برای دولتمردان و مردم عنوان کرد و اظهار داشت: مردم ایران در این بحران صفات نوع دوستی و فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی خود را نشان دادند و این در حالی است که در جهان بر سر ماسک و دستکش نزاع می‌کنند.

وی افزود: جنبه‌های مختلف زندگی بشری، به خصوص حوزه اقتصادی جهان تحت تاثیر مخرب بیماری کرونا قرار گرفته است.

امام جمعه قشم ادامه داد: همراهی مردم و نقش موثر ائمه جمعه و جماعت و نیز برنامه ریزی مسوولان قشم در بحران کرونا سبب شده این جزیره همچنان در وضعیت آرامی قرار داشته باشد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات سواحل استان هرمزگان در آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!