رفتار کرونایی یک چینی در پرو


رفتار کرونایی یک چینی در پرو
رئیس جمهور پرو مارتین ویسکارا روز چهارشنبه اعلام کرد که ۳۳۰ هزار آزمایش فوری کووید ۱۹ در خدمات درمانی سراسر این کشور انجام شده است. براساس اعلام وزارت بهداشت پرو، تاکنون ۴۵ هزار و ۲۷۲ آزمایش انجام شده است. پرو با جمعیت ۳۲ میلیون نفری، تاکنون ۷۵۱۹ مبتلا به کرونا و ۱۹۳ فوتی داشته است

به گزارش پلیس پرو، روز یکشنبه یک مرد چینی در لیما پایتخت این کشور، به اتهام تنظیم فوری آزمایش‌های غیرقانونی برای بیماران کرونا ویروس جدید ساکنان، که آن را از وزارت بهداشت به سرقت برده بود، دستگیر شد. پلیس در بیانیه ای گفت: پس از مداخله سرویس های اطلاعاتی، شهروند چینی ژانگ تیانچنگ که افراد را تحت آزمایش های فوری کووید ۱۹ قرار می‌داد، دستگیر شد.

این مرد ۳۶ ساله لباس پزشکی پوشیده بود و ماسکی را بر صورت خود قرار داده بود و وی از یک خانه به خانه دیگری در منطقه برنیا، پایتخت پرو حرکت می‌کرد، تا آزمایشاتی را روی مردم این منطقه انجام دهد.

مرد چینی اعتراف کرد آزمایش ها را از یک بخش از وزارت بهداشت که در آن مشغول به کار بود سرقت کرد، پلیس در خانه او بیست کیسه آزمایش و سایر تجهیزات پزشکی را کشف نمود.

رئیس جمهور پرو مارتین ویسکارا روز چهارشنبه اعلام کرد، ۳۳۰ هزار آزمایش فوری کووید ۱۹ در خدمات درمانی سراسر این کشور انجام شده است. براساس اعلام وزارت بهداشت پرو، تاکنون ۴۵ هزار و ۲۷۲ آزمایش انجام گرفته است.

پرو با جمعیت ۳۲ میلیونی، تاکنون ۷۵۱۹ مبتلا به کرونا و ۱۹۳ فوتی داشته است.

tabnakbato.ir

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله مرگبار شرور خطرناک به 2 مرد جلوی جگرکی در شهریار / این قاتل 2 سال زندگی پنهانی داش...