بهترین دوربین های مداربسته خانگی سال 2020 کدامند؟


بهترین دوربین های مداربسته خانگی سال 2020 کدامند؟

رسانه کلیک – در این مطلب به معرفی و بررسی تعدادی از بهترین دوربین های مداربسته خانگی سال 2020 می پردازیم که هر یک ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. دوربین های مداربسته خانگی برای امور مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. این دوربین ها انواع مختلفی دارند که دارای ویژگی هایی از […] نوشته بهترین دوربین های مداربسته خانگی سال 2020 کدامند؟ اولین بار...

رسانه کلیک – در این مطلب به معرفی و بررسی تعدادی از بهترین دوربین های مداربسته خانگی سال 2020 می پردازیم که هر یک ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند.

دوربین های مداربسته خانگی برای امور مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. این دوربین ها انواع مختلفی دارند که دارای ویژگی هایی از جمله دید در شب، حافظه ابری، ذخیره ویدیو با کیفیت اچ دی و ویژگی های دیگری هستند. در این مطلب به معرفی و بررسی بهترین دوربین های مداربسته خانگی سال 2020 می پردازیم.

Arlo Pro 3، یکی از بهترین ها

بهترین دوربین های مداربسته خانگی سال 2020 کدامند؟Arlo Pro 3 که قابل استفاده در بیرون و درون خانه است ویژگی های بسیاری دارد که آن را با سایر سیستم ها متفاوت می کند. در کنار ویژگی هایی مانند دید در شب، صدای دوگانه، تشخیص حرکت و آژیر زدن، این دوربین دارای سیستم تشخیص انسان، حیوان، وسیله نقلیه و پکیج است. قیمت پک دوتایی این دوربین 500 دلار است که بدون تردید ارزشش را دارد.

Wyze Cam، بهترین دوربین برای فضای داخلی

بهترین دوربین های مداربسته خانگی سال 2020 کدامند؟دوربین 20 دلاری Wyze Cam یکی از بهترین دوربین های مداربسته خانگی با قیمتی بسیار مناسب است. این دوربین قابلیت ضبط تصاویر HD، آژیر حرکت، دید در شب و 14 روز حافظه ابری رایگان دارد. این دوربین همچنین با دستورات صوتی الکسا نیز کار می کند.

Arlo Video Doorbell، بهترین زنگ در ویدیویی

بهترین دوربین های مداربسته خانگی سال 2020 کدامند؟دوربین 150 دلاری Arlo Video Doorbell نیز دارای ویژگی های بسیاری است. این دوربین نیز مشابه Arlo Pro 3 دارای صدای دوگانه، زون های حرکتی و آژیر یکپارچه است. این دوربین همچنین دارای اشتراک حافظه ابری است که قیمت آن از ماهیانه 3 دلار آغاز می شود.

Nest Cam IQ Indoor، بهترین گزینه برای کار با گوگل اسیستنت

بهترین دوربین های مداربسته خانگی سال 2020 کدامند؟ Nest Cam IQ Indoor دوربینی 299 دلاری و بسیار هوشمند است. این دوربین دارای قابلیت هایی مانند ضبط ویدیوی اچ دی، آژیرهای حرکتی و تشخیص انسان است. با پرداخت ماهیانه 5 دلار می توانید از سایر ویژگی های این دوربین مثل قابلیت تشخیص چهره نیز بهره مند شوید. برای مثال، می توانید با تولید یک پایگاه داده تشخیص دهید کدام یک از دوستانتان اکنون پشت در است. این دوربین برای کار با گوگل اسیستنت نیز گزینه بسیار مناسبی است.

Indoor-outdoor Logitech Circle 2، بهترین گزینه برای کار با سیری

بهترین دوربین های مداربسته خانگی سال 2020 کدامند؟دوربین 180 دلاری Indoor-outdoor Logitech Circle 2 یکی از بهترین دوربین های مداربسته خانگی است که با HomeKit متعلق به کمپانی اپل کار می کند و می توانید توسط سیری به آن فرمان دهید. این دوربین همچنین با گوگل استیستنت و الکسا نیز کار می کند.

نکته آخر

هنگامی که قصد نصب دوربین مداربسته بی سیم را برای منزل خود دارید، در نظر داشته باشید که این دوربین های هوشمند وابسته به سرعت وای فای شما و جایی که دوربین را نصب می کنید، کار می کنند. پس پیش از آن که دیوارهای خود را سوراخ کرده و دوربین را نصب کنید، سرعت وای فای خود را چک کنید!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


"بسته مرگ" 61 میلیارد دلاری