محمود شهریاری بازداشت شد


محمود شهریاری بازداشت شد
محمود شهریاری مجری سابق صدا و سیما به جرم جعل اخبار دروغ کرونایی بازداشت شد.

به گزراش خبرفوری، از ابتدای شیوع ویروس کرونا (corona) در کشور چین و سایر کشورها، دولت‎ها و مردم همواره درگیر انتشار اخبار جعلی در خصوص بیماری کووید ۱۹ بوده اند. جاعلان خبرهای کرونا با انتشار ادعاهای کذب در فضای مجازی درصدد تشویش اذهان عمومی و بر هم زدن آرامش اجتماعی هستند که همین مورد دولت ها را به صرافت برای مبارزه با جاعلین انداخته است.

در همین خصوص یکی از بزرگ ترین افرادی که به انتشار شایعات و دروغ در فضای مجازی ایرانی می پرداخت محمود شهریاری مجری سابق تلویزیون بود که بنابر خبرهای رسیده به ادمین کانال میزان پلاس وی صبح امروز بازداشت شده است.

او بارها در زمان بندی های مختلف از مردم را تحریک میکرد و از آنها می خواست به علت قرنطینه و بسته شدن همه چیز حتی نانوایی ها برای خرید اجناس ضروری به خیابان ها بیایند.

محمود شهریاری متولد ۱۳۳۷ درشهرستان بیجار، استان کردستان است. وی سابقهٔ مجری گری در چند برنامهٔ تلویزیونی من جمله در شبکه تهران صدا و سیما را بهمراه کاظم احمدزاده دارد. او همینطور برنامهٔ زنده رود شبکه اصفهان را نیز اجرا کرده است. از دیگر کارهای او به بازیگری در سریال مرد دوهزارچهره بعنوان افتخاری و کار در رادیو میتوان اشاره کرد. وی در برنامهٔ تلویزیونی « فتیله جمعه تعطیله» شبکه دو بعنوان مجری مشغول فعالیت بوده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل ناهماهنگ الناز شاکردوست در اکران فیلم «بی‌بدن»