تقوی: سازمان بازرسی بابت برخی تخفیف‌ها از ما ایراد گرفته بود


تقوی: سازمان بازرسی بابت برخی تخفیف‌ها از ما ایراد گرفته بود

دبیر فدراسیون والیبال گفت که در جلسه‌ای که برای پایان لیگ انجام شد بخشیدن درصد فدراسیون از قرارداد‌ها تصویب نشد.

تقوی: سازمان بازرسی بابت برخی تخفیف‌ها از ما ایراد گرفته بودبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ برتر والیبال همراه با حواشی و مسائلی همراه بود و سرانجام هم به دلیل شیوع ویروس کرونا ناتمام ماند. این رقابت‌ها از همان ابتدا با شرایط خاصی باتوجه به بدهی تیم‌ها و تقویم فشرده آن به دلیل در پیش بودن مسابقات انتخابی المپیک آغاز شد و سرانجام هم با حضور تیم ملی در این رقابت‌های انتخابی المپیک این رقابت‌ها برای ۵۰ روز تعطیل شد تا تیم ملی به تمرین بپردازد.

خوشبختانه تیم ملی والیبال کشورمان هم در پایان موفق شد سهمیه رقابت‌های المپیک را بگیرد و قرار شد تا دوباره این رقابت‌ها دنبال شود، اما شیوع ویروس کرونا مانع آن و درنهایت تصمیم بر آن شد تا این رقابت‌ها به پایان برسد.

همین مسئله در ادامه شبهاتی را درباره نحوه پرداخت قرارداد بازیکنان به دلیل انجام نشدن کامل رقابت‌ها داشت و شنیده شد که ظاهرا فدراسیون درصد سهمش از قرارداد‌ها را بخشیده است، اما یکی از باشگاه‌ها درصد فدراسیون را از قرارداد بازیکنان کسر کرده است.

میلاد تقوی دبیر فدراسیون والیبال در گفت‌وگو با ما در همین خصوص، گفت: در جلسه‌ای که برای پایان رقابت‌های لیگ برتر برگزار شد چنین مسئله‌ای مطرح شد که سهم فدراسیون‌ها ممکن است از قرارداد‌ها بخشیده شود، اما چنین چیزی تصویب نشد، زیرا یکی از مسائلی که سازمان بازرسی سال‌های قبل به آن ایراد وارد کرده بود مسئله تخفیف‌هایی بود که فدراسیون برای مسائل مشابه و ورودی‌ها در نظر گرفته بود.

او افزود: البته این مسئله برای ملی پوشان شرایط متفاوتی داشت و قرار شد تا در این خصوص در جلسه هیئت رئیسه تصمیم‌گیری شود، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا هنوز این جلسه تشکیل نشده است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...