جذب بیش از 20 هزار حامی جدید در طرح اکرام ایتام خراسان رضوی


جذب بیش از 20 هزار حامی جدید در طرح اکرام ایتام خراسان رضوی

رئیس اداره اکرام ایتام کمیته امداد خراسان رضوی با اشاره به اجرای پویش «من هم یک حامی‌ام»  گفت: هدف گذاری ما در این پویش  جذب 100 هزار حامی جدید برای فرزندان ایتام و محسنین استان است که از ابتدای اجرای این طرح در استان تا 25 فروردین ماه امسال 20 هزار و 227 مورد جذب جدید صورت گرفته است.

حسن اسلامی با اعلام اینکه اجرای این طرح از ابتدای آبان ماه سال۹۸ با افزایش روزافزون مشارکت کارکنان دستگاه‌های اجرایی و عموم مردم استان برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت روبرو بوده است، اظهار کرد: اجرای این طرح در استان با توجه به شیوع ویروس کرونا به صورت غیرحضوری همچنان ادامه دارد.

وی استفاده از بسترهای الکترونیکی را برای جذب حامیان میسر دانست و افزود: مشارکت حضوری و مراجعه به دفاتر کمیته امداد در قالب این طرح فعلا انجام نمی‌شود و نیکوکاران می‌توانند در این پویش با نام‌نویسی در سایت‌های اکرام ایتام و محسنین و پرداخت نقدی مستقیم به حساب ایتام و محسنین از طریق سامانه EKRAM.EMDAD.IR اقدام کنند.

اسلامی بیان کرد: مردم استان می‌توانند از طریق شماره گیری کد دستوری # ۰۵۱ * ۸۸۷۷ *، مراجعه به سایت emdad.ir و پرداخت از طریق خودپردازها، در عمل خداپسندانه کمک به کودکان نیازمند و مددجویان مشارکت و همکاری داشته باشند.

رئیس اداره اکرام ایتام کمیته امداد خراسان رضوی، با اشاره به اینکه اکنون این نهاد جذب حامی برای حدود ۱۱ هزار یتیم و ۴۲ هزار فرزند محسنین را مدنظر دارد، خاطرنشان کرد: همچنین در قالب اجرای این طرح ۷۹۳۲ حامی غیرفعال، مجددا فعال شده و به حمایت خود از ایتام و فرزندان محسنین ادامه می‌دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد خراسان رضوی، اسلامی گفت: کمک‌های حامیان از طریق سامانه اکرام، مستقیم به حساب ایتام ومحسنین نیازمند واریز می‌شود و پیامک آن برای شخص حامی ارسال می‌شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود همه آهنگ های ارسان ار