جاذبه‌های گردشگری مالزی قله کینابالو و شهر جورج تاون و گنتینگ هایلند


جاذبه‌های گردشگری مالزی قله کینابالو و شهر جورج تاون و گنتینگ هایلند

قلعه ای بسیار زیبا به نام کینابالو این قله به همانند برجی مرتفع در ایالت شرقی صباح قرار گرفته است که آن را می توان در لیست برترین جاذبه های گردشگری در کشور مالزی در نظر گرفت که بسیار مورد توجه طبیعت گردانی قرار گرفته است که به این منطقه سفر می کنند اما جالب […]

0
(0)
قلعه ای بسیار زیبا به نام کینابالو

این قله به همانند برجی مرتفع در ایالت شرقی صباح قرار گرفته است که آن را می توان در لیست برترین جاذبه های گردشگری در کشور مالزی در نظر گرفت که بسیار مورد توجه طبیعت گردانی قرار گرفته است که به این منطقه سفر می کنند اما جالب است بدانید که این قله در ارتفاع چهار هزار و نود و پنج متری از سطح دریا قرار گرفته است و می توان آن را به نوعی بام کشور مالزی در نظر گرفت.

کوه کینابالو تور مالزی چهارمین قله مرتفع در مالای آرچیپلاگو است و مسافران را از سرتاسر دنیا برای صعود از دامنه های پر شیب‌اش و در جست‌و‌جوی یافتن بهترین منظره طلوع خورشید به سمت خود می‌کشاند. کوه کینابالو در لیست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است و همین موضوع سبب شده است تا از سرتاسر دنیا کوهنواردان و همینطور ماجراجویان فراوانی برای کشف آن به این کشور سفر کنند. جالب است بدانید که این مکان بسیار زیبا یک جاذبه طبیعی می باشد و به ‌عنوان یکی از مهم‌ترین زیستگاه‌ های طبیعی در جهان شناخته می ‌شود. تخمین زده شده که بالغ بر شش هزار گونه گیاهی بر روی دامنه ‌های کوه و پارک ملی اطراف آن رشد کرده است، گیاهانی که نمونه آنها را ممکن است در کمتر جایی از این کره خاکی دیده باشید و باید این را در نظر بگیرید که محیط زیست گونه ‌های جانوری فراوانی از جمله چیزی در حدود سیصد نوع پرنده و بیش از صد نوع پستاندار نیز به دنبال این پوشش گیاهی خارق العاده در این مکان وجود دارد که می توانند شما را بیش از پیش متحیر و به خود مشغول کند. اما نکته ای که در مورد این قله ممکن است برای شما بسیار جالب باشد این است که تمامی کوهنوردان یک شب را در دامنه قله استراحت می ‌کنند و صبح زود کمپ را به مقصد قله ترک خواهند می کنند و یک شب ماندن در دامنه این کوه بسیار زیبا می تواند برای آنها بسیار رویایی و در عین جالب و پر مخاطره باشد. اگر دوست دارید به این مکان حیرت آور سفر داشته باشید بهتر است که به مالزی این کشور هیجان انگیز سفر کنید.

منطقه بسیار زیبای گنتینگ هایلند

به توضیح سفر باتو، گنتینگ یا گنتینگ هایلند یکی از نقاط دیدنی مالزی در قسمت شمالی پایتخت این کشور قرار گرفته است که در تور تایلند توریست های بسیاری برای خوش گذرانی و همینطور دیدن از منطقه ای بسیار زیبا به این کوه و این منطقه سر سبز می آیند که همین امر موجب شده است این منطقه در کشور مالزی و شهر بسیار زیبای کوالالامپور به عنوان یکی از برترین نقاط گردشگری شناخته شود. جالب است بدانید که فاصله گنتینگ که در بالای کوه با ارتفاع بیش از هزار و هشتصد متر از سطح دریا قرار گرفته است تا شهر کوالالامپور چیزی در حدود پنجاه کیلومتر می باشد و مجموعه گنتینگ با پنج هتل متفاوت از یک مجموعه با بیش از ده هزار اتاق یکی از بزرگترین مجموعه هتل های جهان است که می تواند اقامت بسیار خوشایند و منحصر به فردی را برای شما رقم بزند. در این مجموعه پارک بازی در فضای باز و همچنین پارک بازی در فضای بسته دیده می شود که این امکان را به شما می دهد به همراه دوستان و همسفران خود لحظاتی بسیار خوش آیند و همینطور خاطره انگیز را برای خود به ارمغان آورده و از آنها مادامی که در این نقطه جغرافیایی قرار گرفته اید لذت کافی را ببرید اما باید این را بدانید که تعداد زیادی فروشگاه و رستوران متنوع در این مجموعه وجود دارد که روزانه میهمان هزاران گردشگر از نقاط مختلف دنیا و بویژه آسیای شرقی هستند. برای رسیدن به ارتفاعات گنتینگ می توان از تله کابین مجموعه استفاده کرد که حدود سه کیلومتر طول دارد و بلندترین و سریعترین تله کابین جنوب شرقی آسیا نیز می باشد. سیرک بزرگ گنتینگ، نمایشگاه دنیای سنگ ها و امکانات بسیار متنوع دیگر در این مجموعه به جذابیت های آن می افزاید. همچنین در این مجموعه بسیار رویایی و جذاب شما می توانید از یکی از مجهزترین و همینطور جذابترین و زیباترین شهر بازی های شرق آسیا لذت ببرید که این مجموعه با نام دیزنی لند شناخته می شود و در سال ۲۰۱۸ به بهره برداری رسیده است. در ادامه با ماهمراه باشید تا شما را با شهر جورج تون در این کشور اشنا کنیم. شهر جرج تاون، شهری تاریخی و از مناطق دیدنی مالزی می باشد که سالانه تعداد بسیار زیادی از گردشگران را به خود جلب می کند. این شهر در شمال شرق جزیره پنانگ واقع شده و نام خود را از نام جرج سوم پادشاه انگلستان گرفته است و یکی از برترین مقاصد گردشگری در مالزی به شمار می آید.

این پست چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی یک ستاره کلیک کنید!

ثبت امتیاز

امتیاز مطلب 0 / 5. تعداد رای دهندگان: 0

تاکنون کسی رأی نداده است! اولین کسی باشید که به این مطلب رای می‌دهید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید