چالش «پا باز» دختران و مشتریان در یک فروشگاه | ورود دادگستری هرمزگان به هنجارشکنی «تارا مارکت»


چالش «پا باز» دختران و مشتریان در یک فروشگاه | ورود دادگستری هرمزگان به هنجارشکنی «تارا مارکت»

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از ورود مدعی‌العموم به موضوع هنجارشکنی در فروشگاه زنجیره‌ای تارا مارکت بندرعباس و اعلام جرم علیه مالک این مجموعه خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان اعلام کرد: در پی اقدام خلاف عرف و شئونات اخلاقی در فروشگاه زنجیره‌ای تارا مارکت بندرعباس که پس از انتشار خبر و تصاویر آن در فضای مجازی منجر به جریحه‌دار شدن عواطف و احساسات عمومی و توهین به کرامت انسانی شده است، نظر به اهمیت ماجرا، دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس به موضوع ورود و علیه مالک این فروشگاه اعلام جرم کرده است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین با اعلام اینکه جزئیات موضوع به دقت و به‌صورت ویژه در دست بررسی است، خاطرنشان ساخت: با هدف صیانت از کرامت مردم، اقدامات هنجارشکنانه‌ای از این دست که در شرایط کنونی امنیت روانی جامعه را تهدید می‌نماید، با برخورد قاطع و بدون اغماض دستگاه قضایی مواجه خواهد شد.

مالک «تارا مارکت» در اقدامی غیرقابل تصور از مشتریان و دختران جوانی که برای خرید به این فروشگاه مراجعه می‌کردند درخواست کرده بود که به ازای حرکت «پاباز» می‌توانند اقلام بهداشتی و ماسک را به‌صورت مجانی دریافت کنند.

کد خبر 501659

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !