دوربین اصلی آنر 30 پرو پلاس امتیاز 125 را از DxOMark کسب کرد


دوربین اصلی آنر 30 پرو پلاس امتیاز 125 را از DxOMark کسب کرد

گوشی هوشمند آنر 30 پرو پلاس توانسته امتیاز 125 را از بنچمارک DxOMark کسب کند و در جایگاه دوم فهرست این بنچمارک قرار گیرد.

آنر، از زیرمجموعه‌های هواوی، امروز سه گوشی هوشمند آنر ۳۰ و آنر ۳۰ پرو و آنر ۳۰ پرو پلاس را رونمایی کرد. حال مشخص شده است آنر ۳۰ پرو پلاس توانسته امتیاز نسبتا چشمگیری از بنچمارک DxOMark کسب کند.

DxOMark درزمینه آزمایش و امتیازدهی به دوربین‌های عکاسی و دوربین گوشی‌های هوشمند فعالیت می‌کند و اخیرا نیز امتیاز ۱۲۵ را به دوربین آنر ۳۰ پرو پلاس داده است. چنین امتیازی باعث می‌شود محصول پرچم‌دار برند آنر در جایگاه دوم و بالاتر از محصولاتی مانند هواوی میت ۳۰ پرو و اوپو فایند ایکس ۲ پرو با ۱۲۴ امتیاز قرار گیرد. در جایگاه نخست نیز، هواوی پی ۴۰ پرو با ۱۲۸ امتیاز قرار گرفته است.

طبق نظر متخصصان بنچمارک DxOMark، شباهت بسیاری میان سخت‌افزار استفاده‌شده در ماژول دوربین اصلی آنر ۳۰ پرو پلاس و هوای پی ۴۰ پرو وجود دارد. دوربین اصلی آنر ۳۰ پرو پلاس توانسته در بخش ثبت تصاویر امتیاز ۱۳۶ و در فیلم‌برداری امتیاز ۱۰۴ را به‌دست آورد. جالب است بدانید فاصله‌ی بسیار کمی از نظر امتیازات میان دو گوشی هوشمند آنر ۳۰ پرو پلاس و هواوی پی ۴۰ پرو وجود دارد.

محصول جدید برند آنر مجهز به دوربینی ۵۰ مگاپیکسلی با حسگری به ابعاد ۱/۱.۲۸ اینچ شده است. دقیقا از چنین حسگری در هواوی پی ۴۰ پرو استفاده شده، با این تفاوت که نسخه‌ی پی ۴۰ پرو مجهز به حسگر OIS نیز است. درکنار دوربین اصلی، دوربین فوق‌عریض ۱۶ مگاپیکسلی با حسگری به ابعاد ۱/۳.۰۹ اینچ استفاده شده است که از فاصله‌ی کانونی ۱۷ میلی‌متری بهره می‌برد.

حسگر استفاده‌شده در دوربین اصلی آنر ۳۰ پرو پلاس ابعاد نسبتا بزرگی دارد و این یعنی دوربین می‌تواند نور بیشتری جذب کند و اکسپوژر بهتری در شرایط محیطی با نور بسیار کم داشته باشد. علاوه‌بر عملکرد موفق دوربین آنر ۳۰ پرو پلاس در حالت عکاسی، بنچمارک DxOMark عملکرد دوربین در حالت فیلم‌برداری را نیز ستایش کرده داده است.

دوربین اصلی آنر 30 پرو پلاس امتیاز 125 را از DxOMark کسب کرد

البته در بنچمارک DxOMark به برخی ایرادها ازجمله عملکرد ضعیف دوربین در محیطی با شرایط نوری ضعیف اشاره شده است؛ اما آنچه توانسته به کسب امتیاز بیشتر آنر ۳۰ پرو پلاس در بنچمارک DxOMark کمک شایانی کند، عملکرد فوکوس خودکار دوربین بوده است.

انتظار می‌رود محصول جدید برند آنر با قیمت پایه‌ی ۷۰۰ دلار به بازار چین عرضه شود. در‌حال‌حاضر، پیش‌فروش آنر ۳۰ پرو پلاس شروع شده است و از دوم اردیبهشت نیز وارد بازار چین خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عجیب ترین لباس الناز شاکردوست در اکران جدیدترین فیلم ! / این استایل بعید بود !