بانک ملی در بهمن ماه سپرده 20 درصدی افتتاح کرده است+ سند


پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: برخلاف تاکید بانک مرکزی، بانک ملی در بهمن ماه سال گذشته سپرده 20 درصدی افتتاح کرده است. به گزارش بانک مردم به نقل از اخباربانک، عبور از نرخ های سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری در بانک‌ها و موسسات اعتباری به امری رایج و متداول تبدیل شده است. البته این عبور کردن از نرخ سودهای سپرده گذاری معمولاً برای بانک ها و موسسات...

کد خبر : 149840 تاریخ انتشار : ۲۷ فروردین ۱۳۹۹

بانک ملی در بهمن ماه سپرده 20 درصدی افتتاح کرده است+ سند

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: برخلاف تاکید بانک مرکزی، بانک ملی در بهمن ماه سال گذشته سپرده ۲۰ درصدی افتتاح کرده است.

به گزارش بانک مردم به نقل از اخباربانک، عبور از نرخ های سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری در بانک‌ها و موسسات اعتباری به امری رایج و متداول تبدیل شده است.

البته این عبور کردن از نرخ سودهای سپرده گذاری معمولاً برای بانک ها و موسسات اعتباری کوچک و خصوصی اتفاق می افتاد.

حال به نظر می رسداین موضوع به بانک‌های بزرگ و حتی دولتی نیز سرایت کرده و آنها نیز برای بقای خود مجبور به افزایش نرخ سود سپرده‌های خود شده‌اند.

این در حالی است که بانک مرکزی همواره بر رعایت نرخ سود سپرده‌ها توسط شبکه بانکی تاکید می کند.

بر همین اساس بر اساس اطلاعات منتشر شده در سامانه کدال، صندوق سرمایه گذاری آرمان کارآفرین در ۲۸ بهمن ماه سال گذشته حساب سپرده بلند مدت به نرخ ۲۰ درصد افتتاح کرده است.

بانک ملی در بهمن ماه سپرده 20 درصدی افتتاح کرده است+ سند

بانک ملی در بهمن ماه سپرده 20 درصدی افتتاح کرده است+ سند
نکته جالب تر اینکه این افتتاح حساب به نرخ بالاتر از مصوبات بانک مرکزی توسط بانک ملی که باید الگوی رعایت قوانین در شبکه بانکی باشد انجام شده است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده صندوق سرمایه‌گذاری آرمان حساب سپرده ی بلندمدت به شماره ۰۴۱۷۹۸۳۳۹۰۰۰۳ به مبلغ بیش از یکصد میلیارد تومان را در تاریخ ۲۸ بهمن ماه سال گذشته به نرخ ۲۰ درصد در بانک ملی افتتاح کرده است.

گزارش پرتفوی یک ماهه صندوق آرمان کارآفرین که در آن به نرخ ۲۰ درصد سپرده بانک ملی نیز اشاره کرده را در اینجا می توانید مشاهده کنید.

بانک ملی در بهمن ماه سپرده 20 درصدی افتتاح کرده است+ سند بانک ملی در بهمن ماه سپرده 20 درصدی افتتاح کرده است+ سند بانک ملی در بهمن ماه سپرده 20 درصدی افتتاح کرده است+ سند
32 views

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه وام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا