خوش بوترین عطرهای زنانه مناسب بهار و تابستان


خرید عطر زنانه در فصل‌‌های بهار و تابستان با فصل‌های پاییز و زمستان متفاوت است. معمولا عطرهای مناسب فصل بهار و تابستان رایحه ملایم و خنکی دارند و عطرهای فصل‌های سرد، رایحه گرم، تلخ و شیرینی به همراه دارند. از این رو ممکن است خرید عطر زنانه با رایحه تند، گرم و شیرین کمی بینی … نوشته خوش بوترین عطرهای زنانه مناسب بهار و تابستان اولین بار در مجله مد...

خوش بوترین عطرهای زنانه مناسب بهار و تابستان

خرید عطر زنانه در فصل‌‌های بهار و تابستان با فصل‌های پاییز و زمستان متفاوت است. معمولا عطرهای مناسب فصل بهار و تابستان رایحه ملایم و خنکی دارند و عطرهای فصل‌های سرد، رایحه گرم، تلخ و شیرینی به همراه دارند. از این رو ممکن است خرید عطر زنانه با رایحه تند، گرم و شیرین کمی بینی را آزار دهد و ناخوشایند به نظر برسد.

در این صورت اگر می‌خواهید عطر خوش بوی زنانه مناسب فصل بهار و تابستان تهیه کنید، توصیه می‌کنیم این مقاله را دنبال کنید تا از خرید خود رضایت داشته باشید و همیشه با عطر خود در یاد و خاطرات باقی بمانید.

۴ نکته در خرید عطر زنانه مناسب فصل بهار و تابستان

عطرها بخشی از خاطرات هستند و ما با بویی که حس می‌کنیم، خاطرات را در ذهن‌مان زنده می‌کنیم. مثلا بوی شکوفه‌های بهاری، خاطرات عید نوروز و دید و بازدیدها را زنده می‌کند، بوی میوه، خنکای نسیم تابستانی را تداعی می‌کند و بوی باران خاطرات روزهای خنک بهاری را به یادمان می‌آورد. از این رو اگر می‌خواهید یک خاطره خوش از خود باقی بگذارید، در خرید عطر زنانه مناسب فصل بهار و تابستان باید به چند نکته توجه کنید.

۱٫ تفاوت عطر، ادکلن، ادوتویلت و ادوپرفیوم را بدانید

خوش بوترین عطرهای زنانه مناسب بهار و تابستان

بسیاری تصور می‌کنند که عطر و ادکلن تفاوتی با یکدیگر ندارد و ادوتویلت و ادوپرفیوم را نیز در همان گروه قرار می‌دهند و تصور می‌کنند هر کدام که قیمت بالاتری دارد، از ماندگاری بیشتری نیز برخوردار است. اما این رایحه‌ها با یکدیگر متفاوت هستند و میزان اسانس و ماندگاری متفاوتی نیز دارند.

عطر (Perfume): عطر قیمت بالایی نسب به رایحه‌های دیگر دارد، چرا که حاوی غلظت ۲۰ تا ۳۰ درصدی است.ادوپرفیوم (Eau De Perfume): اگرچه ادوپرفیوم قیمت مناسب‌تری نسبت به عطر دارد، اما ماندگاری خوبی دارد، چرا که غلظت ۱۵ تا ۲۰ درصدی را شامل می‌شود.ادوتویلت (Eau de Toillet): ادوتویلت با غلظت ۵ تا ۱۵ درصدی، ماندگاری متوسطی دارد.ادکلن (Eau de cologne): ادکلن بوی ملایم و ماندگاری معمولی به همراه غلظت ۲ تا ۴ درصدی را به همراه دارد. با این حال پس از ادکلن افترشیو با غلظت ۱ تا ۳ درصد، کمترین ماندگاری را دارد.

۲٫ ویژگی رایحه عطر زنانه بهاری

فصل بهار و تابستان در ایران، جزء فصل‌ها گرم محسوب می‌شوند. از این رو عطر مناسب فصل گرم، رایحه‌ای مخالف آب و هوا دارد. در این صورت عطر ملایم و خنک احساس خنکی و خوشایندی را القا می‌کند و بینی کسی را در گرما آزار نمی‌دهد.

خرید عطرهای خوشبو زنانه و مردانه

یکی از رایحه‌های عطر بهاری زنانه، رایحه گل است. این رایحه گل، پرطرفدارترین عطر زنانه محسوب می‌شود. اما اگر می‌خواهید کمی متفاوت باشید و عطری فانتزی، ملایم و کمی شیرین تهیه کنید، رایحه میوه انتخاب مناسبی خواهد بود.

برخی از عطرهای ملایم و خنک زنانه نیز رایحه ترکیبی دارد که عطر و بوی متفاوت و خاصی ایجاد می‌کنند. معمولا این رایحه‌ها ترکیبی از گل، میوه، سبزیجات و اسانس‌های گوناگون است. خانم‌هایی که می‌خواهند عطر متفاوتی برای فصل بهار و تابستان بخرند، عطرهای ترکیبی خواسته آنان را برآورده می‌سازد.

۳٫ عطر را تست کنید

خوش بوترین عطرهای زنانه مناسب بهار و تابستان

پیش از خرید عطر، آن‌ها را تست کنید. برای این کار مقدار از عطر را روی مچ دستتان بزنید، چرا که نبض و رگ‌های دست حرارت بیشتری دارند و بوی عطر را بهتر متصاعد می‌کنند. به همین دلیل بسیاری از خانم‌ها و آقایان به جای عطرافشانی روی لباس و سر و صورت، مقداری عطر روی مچ دست و گردن می‌زنند.

البته توجه داشته باشید که عطر برای پوشاندن بوی عرق نیست و بوی بدن‌تان را بدتر متصاعد می‌کند. از این توصیه می‌کنیم پیش از تست عطر، حتما حمام بروید و از هیچ عطر دیگری استفاده نکنید تا بوی دقیق عطر را متوجه بشوید. در صورتی که رایحه چند عطر را از یکدیگر تشخیص ندادید، مقداری دانه قهوه را بو کنید تا دوباره رایحه عطر را از یکدیگر تمیز دهید.

بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنند و عطر را از فروشگاه آنلاین تهیه کنند. با این حال چگونه می‌تواند خرید اینترنتی عطر را بدون تست کردن و با خیال راحت انجام داد؟

توصیه می‌کنیم پیش از خرید آنلاین عطر، حتما تحقیق کنید و نظرات و تجربیات دیگر مشتریان و کاربران را از خرید عطر زنانه مورد نظرتان مطالعه کنید. تجربه دیگران می‌تواند کمک بسزایی به شما بکند. همچنین شما می‌توانید ترکیبات و اسانس عطر را بررسی کرده تا رایحه مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

در بهترین حالت می‌توانید عطری که رایحه آن را می‌شناسید و به آن علاقه دارید را از فروشگاه اینترنتی تهیه کنید. با این حال توصیه می‌کنیم که اگر در خرید عطری شک دارید و رایحه آن را نمی‌شناسید، یک شیشه کوچک از آن عطر را تهیه کنید تا از خرید خود مطمئن شوید.

خرید عطر و ادکلن مردانه

۴٫ تفاوت عطر اصل و تقلبی را بشناسید

این روزها بازار خرید و فروش عطر تقلبی یا به اصطلاح فیک (Fake) بسیار داغ است و بسیاری بی‌آنکه شناختی از عطر اصل و تقلبی داشته باشند، آن را تهیه می‌کنند. در واقع عطرهای تقلبی به جای رایحه اصلی، بوی الکل می‌دهند و ماندگاری ندارند.

معمولا برای تشخیص عطر اصل از عطر تقلبی باید شناخت کافی از عطرها داشته باشید، اما ساده‌ترین روش برای خرید عطر زنانه اصل آن است که از فروشگاه‌های آنلاین معتبر آن را تهیه کنید. معمولا این فروشگاه‌ها به منظور رقابت با یکدیگر، اجناس اصل و باکیفیت در اختیار مشتریان قرار می‌دهند تا رضایت و اعتماد مشتریان را به خود جلب نمایند.

یکی دیگر از روش‌های تشخیص عطر زنانه اصل از عطر تقلبی، شیشه عطر است. شما می‌توانید شیشه اصلی عطر موردعلاقه یا مورد نظرتان را در سایت‌های معتبر بررسی کنید و آن را با شیشه عطری که می‌خواهید بخرید، مقایسه کنید. معمولا شیشه عطرهای تقلبی کدر هستند و نوشته‌های رویش به راحتی پاک می‌شوند. با این حال بسته بندی عطر نیز می‌تواند به شما کمک کند.

شماره سریال روی جعبه عطرهای اصل حک شده که معمولا عطرهای تقلبی فاقد این شماره سریال هستند. همچنین در ساخت عطرهای اصل، تقارن در بسته بندی و تولید شیشه عطر رعایت شده است که می‌توان با بررسی دقیق‌تر متوجه این مسئله شد.

معرفی خوش بوترین عطرهای زنانه مناسب فصل بهار و تابستان

خوش بوترین عطرهای زنانه مناسب بهار و تابستان

در این بخش چند عطر زنانه خوش بو و ماندگار مناسب فصل بهار و تابستان را معرفی می‌کنیم تا با این عطرهای معروف دنیا آشنا شوید و خرید آسان‌تری داشته باشید.

۱٫ عطر زنانه دو مارلی (De Marly -Delina Exclusif)

عطر دومارلی ساخت کشور فرانسه است که مدل Delina Exclusif آن رایحه خنک و گل‌های بهار را به همراه دارد. این عطر مناسب خانم‌هایی است که عطرهای خاص و ترکیبی را دوست دارند. عطر Delina Exclusif شامل اسانس ترنج، گلابی، گل رز، وانیل و… است که از ۵ تا ۸ ساعت ماندگاری دارد.

۲٫ عطر زنانه لیوجو (Liu jo-HOLDING LIU JO)

عطر زنانه لیوجو مدل HOLDING LIU JO تولید کشور فرانسه است که با اسانس میوه، گل و وانیل، رایحه‌ای شیرین به همراه دارد. خانم‌هایی که به عطرهای شیرین علاقه دارند، این عطر مناسب فصل‌های گرم خواهد بود که ماندگاری ۴ تا ۵ ساعته را نیز دربر دارد.

۳٫ ادوپرفیوم زنانه هورس بال (HORSEBALL-PEONY)

خانم‌هایی که به رایحه ملایم و شیرین علاقه دارند، ادوپرفیوم هورس بال، مدل PEONY یک انتخاب به یادماندنی برایشان خواهد بود. این عطر با اسانس نارنج، گریپ فروت، لیمو و گل یاس، تجربه منحصربه‌فردی است و ناگفته نماند که ماندگاری این ادوپرفیوم بین ۴ تا ۵ ساعت خواهد بود.

۴٫ ادوپرفویم زنانه ماسکینو (Moschino- STARS)

خوش بوترین عطرهای زنانه مناسب بهار و تابستان

ادوپرفیوم زنانه ماسکینو مدل STARS تولید کشور ایتالیا است که با ماندگاری ۴ تا ۵ ساعته و اسانس گل رز، لیمو، گل یاسمین، زنبق، چوب و شکوفه‌های پرتقال، رایحه خنک، شیرین و طبیعت را در اختیارتان قرار می‌دهد.

۵٫ ادوپرفیوم زنانه جاکومو (JACOMO- Art collection)

در نگاه اول به شیشه ادوپرفیوم زنانه فرانسوی جاکومو مدل Art collection به نظر می‌رسد که این ادوپرفیوم مناسب فصل‌های سرد است. اما اسانس لیمو، پرتقال، انبه، دارچین و چوب باعث شده که این ادوپرفیوم رایحه شیرینی را القا کند. این ادوپرفیوم از ۴ تا ۵ ساعت ماندگاری دارد.

۶٫ ادکلن زنانه هرمس (Hermes- Rhubarbe Ecarlate)

ادکلن زنانه فرانسوی هرمس مدل Rhubarbe Ecarlate از میوه و گیاهان معطر ساخته شده که رایحه خنک ریواس و توت قرمز در این ادکلن قابل تشخیص است. این ادکلن تنها مخصوص خانم‌ها نیست و آقایان نیز می‌توانند از آن بهره‌مند شوند. ناگفته نماند که ماندگاری این ادکلن تا ۲ ساعت است.

۷٫ عطر زنانه اسفوندو (Sfondo- ROOSA)

اگر طرفدار عطرهای معروف زنانه فرانسوی هستید، عطر اسفوندو مدل ROOSA با رایحه شیرین که از اسانس گل، میوه و گیاهان معطر است، انتخاب خوبی نه تنها برای خانم‌ها، بلکه برای آقایان می‌باشد. نکته قابل توجه این عطر، میزان ماندگاری آن است که تا ۲ روز باقی می‌ماند.

خرید ادکلن زنانه اصل

۸٫ ادوتویلت زنانه دیویدوف ( Davidoff- Cool Water)

معمولا بیشتر عطرهای برند دیویدوف ساخت کشور فرانسه و سوییس، طرفداران بسیاری در دنیا دارند. مدل ادوتویلت Cool Water همانگونه که از نامش پیداست، رایحه خنک و شیرینی به همراه دارد. اگر به بوی آناناس، لیمو، گل رز، چوب صندل و وانیل علاقه دارید، این ادوتویلت انتخاب مناسبی خواهد بود. این ادوتویلت زنانه بین ۴ تا ۵ ساعت نیز ماندگار می‌ماند.

۹٫ ادوپرفیوم زنانه دینا کازمتیکس (Dina Cosmetics- Brin d’Amour gold)

خوش بوترین عطرهای زنانه مناسب بهار و تابستان

برند دینا کازمتیکس تولید کشور فرانسه است که مدل ادوپرفیوم Brin d’Amour gold یا رایحه شیرین و گل‌های بهاری، تجربه خوشایندی خواهد بود. در تولید این ادوپرفیوم از اسانس شکوفه نارنج، گلابی، انبه، بادام، قهوه و وانیل استفاده شده که ماندگاری ۴ تا ۵ ساعته به همراه دارد.

۱۰٫ ادوپرفیوم زنانه پیج پرفیوم (Page Perfum- Swinging)

ادوپرفیوم زنانه فرانسوی پیج پرفیوم مدل Swinging با اسانس سیب، هلو، نارگیل، گل مریم و وانیل، رایحه شیرین و خنکی دارد که در فصل‌های گرم بهار و تابستان توجه بسیاری از خانم‌ها را به خود جلب می‌کند. این ادوپرفیوم از ۴ تا ۵ ساعت ماندگاری دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زیبایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج