میز خدمت الکترونیک در ادارات مازندران برپا شود


میز خدمت الکترونیک در ادارات مازندران برپا شود

استاندار مازندران گفت: به جهت رعایت نکات بهداشتی و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا ویروس ضروری است تمام ادارات و نهادها میز خدمت الکترونیکی را برپا کنند.

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، احمد حسین زادگان اظهار داشت : جلسات استان در بخش‌های مختلف را در چند روز اخیر با رعایت فاصله معقول و منطقی و موازین بهداشتی آغاز کردیم تا کار مردم به تعویق نیفتد و باید به این روند سرعت بدهیم.

وی ادامه داد: دورکاری در روند اجرا دارای مشکلاتی بود و پیشبرد امور در عمل در این ساز و کار دقیق پیش بینی نشده بود و گاهی امور مردم معطل می‌ماند.

استاندار مازندران تصریح کرد : برای اجرای درست دورکاری برخی آمادگی‌ها و زیرساخت لازم و کارگروهی که این ساز و کارها را احصا کند وجود نداشت.

حسین زادگان بیان داشت : امروز مقرر شد این گارگروه در اسرع وقت تشکیل شود، فعالیت‌ها و اموری که قابلیت دورکاری را داشته باشد به نحوی که امور مردم به تعویق نیفتد، دقیقاً احصا شود.

وی تاکید کرد: همچنین مقرر شد در مورد نوبت بندی و نوبت دهی کارکنان نیز بررسی ویژه صورت گیرد تا مشخص شود دستورات چند درصد اجرا می‌شود.

حسین زادگان اذعان داشت : در این مقطع که درگیر مقابله با شیوع کرونا هستیم، میز خدمت بسیار می‌تواند به ما کمک کند و در این خصوص بیشتر باید میز خدمت الکترونیک برجسته شود و خدماتش شتاب گیرد تا مراجعه مردم را در دستگاه‌ها کم کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی