گزارش: بازی GTA 6 هم‌اکنون توسط راکستار در دست ساخت قرار دارد


گزارش: بازی GTA 6 هم‌اکنون توسط راکستار در دست ساخت قرار دارد

در چند ماه اخیر شایعه‌های زیادی در مورد ساخته شدن بازی GTA 6 شنیده‌ایم و اکنون یک گزارش جدید خبر از این می‌دهد که این عنوان هم‌اکنون توسط راکستار در دست ساخت قرار دارد. راکستار ساخت این بازی و ایجاد تغییراتی در محیط کار (به دلیل حاشیه‌های فشار وارده به کارکنان ) را اولویت خود قرار داده است. در فاصله کوتاه قبل از عرضه بازی Red Dead Redemption 2،...

در چند ماه اخیر شایعه‌های زیادی در مورد ساخته شدن بازی GTA 6 شنیده‌ایم و اکنون یک گزارش جدید خبر از این می‌دهد که این عنوان هم‌اکنون توسط راکستار در دست ساخت قرار دارد.

راکستار ساخت این بازی و ایجاد تغییراتی در محیط کار (به دلیل حاشیه‌های فشار وارده به کارکنان ) را اولویت خود قرار داده است. در فاصله کوتاه قبل از عرضه بازی Red Dead Redemption 2، بعضی از کارکنان این استودیو بیش از 100 ساعت در هفته کار می‌کردند و به همین خاطر این استودیو قصد دارد خود را بهتر اماده توسعه بازی GTA 6 کند.

با وجود شایعه‌های بسیار زیاد در مورد توسعه این عنوان، راکستار تاکنون هیچ واکنشی نشان نداده است. از طرف دیگر GTA Online همچنان با قدرت به کار خودش ادامه می‌دهد که نیاز ساخت یک دنباله دیگر از این سری را کمتر می‎‌کند.

دیوید شاریر از سایت کوتاکو اعلام کرده است که پروژه بعدی راکستار نسخه جدیدی از سری Grand Theft Auto است. نکته جالب این است که این بازی یک پروژه چندان بزرگ نیست و و قرار است به طور مداوم پشتیبانی شود. اگر این اطلاعات دقیق باشند، این معنی را می‌دهند که GTA 6 یک بازی بزرگ نخواهد بود. البته شرایر در گزارش خودش تاکید می‌کند که با توجه به استانداردهای راکستار، می‌توان همچنان انتظار یک عنوان بسیار بزرگ داشته باشیم. در ادامه او بیان می‌کند که این عنوان هنوز در مراحل اولیه توسعه قرار داشته و با عرضه ان فاصله بسیاری داریم.

با این وجود طرفداران این سری می‌توانند اطمینان داشته باشند که بازی GTA 6 در دست ساخت قرار دارد. به این نکته نیز باید توجه کرد که شرکت تیک-تو از راکستار خواسته است تا تمرکز خود را بر روی بازی‌های کوچک‌تر بگذارد تا فاصله بین عرضه عناوین جدیدشان کمتر شود.

گزارش: بازی GTA 6 هم‌اکنون توسط راکستار در دست ساخت قرار داردگزارش: بازی GTA 6 هم‌اکنون توسط راکستار در دست ساخت قرار دارد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور