فابیو کوارتارارو باید برای موتوجی پی 2021 در یاماها پتروناس بماند


موتوجی‌پی ایران – رازلان رازالی، مدیر تیم یاماها پتروناس، بیان کرد که می خواهد فابیو کوارتارارو را در صورت لغو شدن فصل 2020 موتوجی‌پی تا فصل 2021 در این تیم حفظ کند. شیوع ویروس کرونا باعث لغو شدن شش مسابقه اول فصل 2020 موتوجی‌پی شده و هنوز تاریخ دقیقی برای شروع مسابقات این فصل از رقابت‌ها منتشر نشده است. فابیو کوارتارارو بعد از امضاء قرارداد...

موتوجی‌پی ایران – رازلان رازالی، مدیر تیم یاماها پتروناس، بیان کرد که می خواهد فابیو کوارتارارو را در صورت لغو شدن فصل 2020 موتوجی‌پی تا فصل 2021 در این تیم حفظ کند.

شیوع ویروس کرونا باعث لغو شدن شش مسابقه اول فصل 2020 موتوجی‌پی شده و هنوز تاریخ دقیقی برای شروع مسابقات این فصل از رقابت‌ها منتشر نشده است.

فابیو کوارتارارو بعد از امضاء قرارداد دوساله با تیم یاماها، متعهد شد تا فصل 2020 را در تیم یاماها پتروناس سپری کرده و در فصل 2021 به تیم یاماها فکتوری ریسینگ منتقل و جایگزین ولنتینو روسی در این تیم شود. اما چندی پیش، رازالی بیان کرد که قصد دارد در صورت لغو شدن فصل 2020 موتو جی پی، کوارتارارو را تا یک فصل دیگر در یاماها پتروناس نگه داشته و قرارداد او را یک سال معوق کند.

رازالی در مصاحبه خود در این باره گفت:

ما با دورنا درباره احتمال لغو کلی مسابقات فصل 2020 گفت و گو کردیم و به این نتیجه رسیدیم که اگر فصل 2020 به کلی لغو شود، پس ما فصل 2021 را مانند 2020 با همان توافق ها ادامه خواهیم داد.

در واقع این چیزی است که ما برای آن تلاش می‌کنیم. ترکیب ما در فصل گذشته از نظر موتوسوار و موتور رضایت بخش بود و هدف ما پیروزی است. در واقع می‌توان گفت که ما می‌توانیم قهرمان مسابقات باشیم.

فابیو کوارتارارو باید برای موتوجی پی 2021 در یاماها پتروناس بماندفابیو کوارتارارو باید برای موتوجی پی 2021 در یاماها پتروناس بماند فابیو کوارتارارو و دنیلو پتروچی – کاتالونیا 2019

مدیر یاماها از انتقال فابیو کوارتارارو می گوید

ماسیمو مرگالی مدیر تیم یاماها، هنگام مصاحبه خود به صحبت های رازالی اینگونه واکنش نشان داد:

من نظرات رازالی را شنیدم و نمی‌خواهم بگویم که کاملا بی پایه و اساس است اما در صورت برگزار نشدن فصل 2020، فصل 2021 همان طور که از پیش در نظر گرفته شده بود برگزار می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این حرف به قرارداد فابیو کوارتارارو اشاره دارد یا خیر پاسخ داد:

دقیقا!

بحث انتقال فابیو کوارتارو از یاماها پتروناس به یاماها فکتوری ریسینگ و در مقابل پیوستن ولنتینو روسی به یاماها پتروناس تبدیل به مسئله ای پیچیده شده، چرا که عوامل متعددی بر این قضیه تاثیر گذار خواهند بود.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صوت/ دعای روز هجدهم ماه مبارک رمضان+متن